Sevgili bulamıyorum, herkes reddediyor; sizce bende mi sorun var yoksa umut etmeye devam mı etmeliyim?

Tek istediğim şey bir kız arkadaş. Her şeyimi onunla paylaşmak, sevip, sevilmek istiyorum. Sosyal çevrem yok. Sosyal medyadan kızlarla tanışmak için mesaj attım ama ya engelliyorlar ya da isteği reddediyorlar. Tanışma uygulamaları desen hiçbir işe yaramıyor. Tek başıma mutlu olamıyorum. İnsanın en temel ihtiyaçlarından biri bağ kurma isteğidir. Yani bunu istemem normal bir şey fakat yalnızlık hissi gerçekten çok bunaltıyor. Benim diğerlerinden neyim eksik?
Sevgili bulamıyorum, herkes reddediyor; sizce bende mi sorun var yoksa umut etmeye devam mı etmeliyim?
Cevapla