Sizce hâlâ umut var mı hayatımda kimseyi istemediğim kadar onu istiyorum?

Olayı kısaca özet geçeyim bir aydır yakinlastigim hatta aramızda birşeyler geçen benden 5 yaş küçük çocuk ile onun uzaklaşması nedeniyle aramıza soğukluk girmişti sonrasinda konuşup yaşanan yakınlaşmanın günah olduğunu bunu tekrarlanmaması gerektigini konuştuk çünkü bana karşı olan tüm hislerinin yok olduğunu söyledi ara ara yanına gidiyorum ve gittiğimde oyun oynayıp Rus bir kızla yazısıyor (tüm Ruslar illa ahlaksiz mi olacak tarzında bir metiyede verdi) en son yanına gittiğimde gene aynı tavırla karşılaştım oyun oynuyor ve o kızla yazisiyordu bende ona benden rahatsız olduğunu o yüzden ben yanına gittigimde oyuna verdiğini kendini falan yazdım ve bir daha rahatsız etmeyecegimi söyledim o ise benden rahatsız olmadığını falan dile getirdi ama kalbim çok kirildi neyse komşu olduğumuz için birlikte giderken iş yerindeki başka bir abla kendisine ev bulduğunu isterse adamla iletişim kurması gerektiğini söyledi bana evden Eylül gibi çıkacağıni söylemişti ama ev arayışına girmiş hemen bu beni üzdü ama gene bir şey diyemedim sadece hayırlısı olsun bilmiyordum demekle yetindim ama o kesin bir şey yok sadece öylesine sordum falan dedi bende gidersen git seni zorla tutacak halim yok diyebildim ve daha önce mülakatina girdiğim kurum beni alırsa oraya gececegimi dile getirdim yüzü düştü biraz hani burada kalıcı idin falan dedi bende bazı şeylerin fikrimi değiştirdigini diğer kuruma artik sıcak baktığımı söyledim laf arasında sen gidersen buralar baya ıssiz sessiz yerlere dönüşür falan dedi bilmiyorum acaba hâlâ etkimde olup aynı yakinlasma olmasın diye mi uzak duruyor benden çünkü ben kendisinden uzak duracağımo dediğimde buna neden gerek duyduğumu mesafenin komple çekilmek olmadığını söyledi bilmiyorum aklım çok karışık çok aşığım belki de mantıklı düşünemiyorum ama hiç istemese hazır fırsat bulmuşken neden git dmeek yerine benim gözümde hâlâ aynısın desin ki

Sizce hâlâ umut var mı hayatımda kimseyi istemediğim kadar onu istiyorum?
Cevapla