Eski sevgilim beni neden geri kabul etmedi, erkekler gerçekten sevene değer vermiyor mu?

Eski sevgilim beni neden geri kabul etmedi, erkekler gerçekten sevene değer vermiyor mu?
Eski sevgilim beni neden geri kabul etmedi, erkekler gerçekten sevene değer vermiyor mu?

Bir tartışma yaşamıştık. Daha doğrusu çok fazla ilgili davrandığı için bana boğucu ve sıkıcı gelmişti. Bu yüzden ayrıldım ve her yerden engelledim. Birkaç ay sonra yeni bir başlangıç yaptım, başkasıyla sevgili oldum ama birkaç hafta sonra bitti. Şimdi eski sevgilime yazdım ama beni kabul etmedi. Neden etmedi? Bu erkekler neden böyleler? Neden sevenin kıymetini bilmiyorlar? Bir insan pişman olup özür diliyorsa, bu asilliktir. Neden bunu bilmeyip egoistlik yapıyorlar? Hiçbir değeri hak etmiyorsunuz erkekler. 👎🏻

Eski sevgilim beni neden geri kabul etmedi, erkekler gerçekten sevene değer vermiyor mu?
Cevapla