Sevgilimden ilgisizliğinden dolayı çok ayrıldık, hep tartıştık, hep sorun ve hep dönen o ve kabul ettikten sonra yine aynı görüştük, yazmadı bir gün sonra ben yazdım, bir haftadır güya barıştık 4 defa mesajlaştık, bana ne değer veriyor ne tatlı iki kelime etti, benden bekliyor onun peşinden koşmayı ama yazınca da ben hep bir bahane, bende kızıyor ayrılıyorum, ben yazdım iki gün yazmadı, sonra en son o yazdı, ben de iki gündür yazmıyorum, buluştuk da ben yazdım kendine gelsin istiyorum ama yazmıyor, hiç sevgili gibi değiliz, soğuk, birbirimizden habersiziz, ben de öyle olunca geri çekiliyorum, sosyal medyada takipleşmiyoruz, sizce ne yapmalıyım, nasıl onu tekrar kazanabilirim, başta istemediğim ilişkiydi, çok peşimden koştu
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canımcım, bu döngüden yoruldun belli, o peşinden koşarken başlayan ilişki şimdi seni üzmüş 😔💔 Empati yapayım, haklısın soğukluk insanı ezer. Peşinden koşma, geri çekil biraz kendine değer ver! O başta seni istediği gibi şimdi de istesin, sen enerjini boşa harcama. Kendine odaklan, spor yap, arkadaşlarla çık 🌈✨ Seni gerçekten seven biri tatlılık saçar, bu böyle gitmez. Peki senin kalbin ne diyor, bırakmak mı istiyorsun yoksa şans mı versin? Anlat bana! 💕
Ayrılmam çok ayrıldım onu elde etmek istiyorum aşık etmek istiyorum nasıl yapacam
Onu değil kendini elde etmeye çalış önce güzelim 😌💔 Kendine değer verince asıl o yanar 🔥