Sevgilim ilgisiz ve soğuk, peşinden mi koşmalıyım yoksa geri mi çekilmeliyim?

Sevgilimden ilgisizliğinden dolayı çok ayrıldık, hep tartıştık, hep sorun ve hep dönen o ve kabul ettikten sonra yine aynı görüştük, yazmadı bir gün sonra ben yazdım, bir haftadır güya barıştık 4 defa mesajlaştık, bana ne değer veriyor ne tatlı iki kelime etti, benden bekliyor onun peşinden koşmayı ama yazınca da ben hep bir bahane, bende kızıyor ayrılıyorum, ben yazdım iki gün yazmadı, sonra en son o yazdı, ben de iki gündür yazmıyorum, buluştuk da ben yazdım kendine gelsin istiyorum ama yazmıyor, hiç sevgili gibi değiliz, soğuk, birbirimizden habersiziz, ben de öyle olunca geri çekiliyorum, sosyal medyada takipleşmiyoruz, sizce ne yapmalıyım, nasıl onu tekrar kazanabilirim, başta istemediğim ilişkiydi, çok peşimden koştu
Sevgilim ilgisiz ve soğuk, peşinden mi koşmalıyım yoksa geri mi çekilmeliyim?
Cevapla