Sevgilim mesafe yüzünden benden soğumuş.. Ne yapayım?

3yıllık bir ilişkim var. Dersane de tanışmıştık onunla ve birlikte pek vakit geçiremedik. Onun ailesi tutucu biraz ufak da bir yer gören tanıyan olur diye. Üni ye gidince fırsat buldukça yanına gittim kaldım bir kaç gün. İki senemiz öyle aydan aya buluşarak geçti. İki senelik okuyordu bitti okulu. şu an görüşemiyoruz 4ay belki 5 ayda bir anca bir kaç saat..3yıllık ilişki de toplasan 3ayımız anca beraber geçmiştir belki o kadar yok.. şu an durumlar kötü soğudum diyor. Arkadaş gibi konuşuyoruz msjlarda. benimde yapabilceğim bişey yok elimden bişey gelmiyor. Napabilirim kız arkadaşımdan vazgeçmek istemiyorum. napayım şimdi
Sevgilim mesafe yüzünden benden soğumuş.. Ne yapayım?
Cevapla