Beni seviyor mu yoksa ego mu yapıyor, bu duygu seli gerçekten var olan bir şey mi?

Uzun zamandır konuşmuyoruz ve yaklaşık 2 senedir birbirimizi tanıyoruz birazcık fazla yakınlaşmıştık ve kaç kez oldu ama şimdi ise artık kendimi korumaya aldım ve onu kendime daha çok âşık etmek istedim bağlamak istedim lanet girsin şimdi tam küstük 2 aydır konuşmuyorduk zaten pazartesi mesaj attı salı dönüş yaptım biraz konuştuk telefonda konuştuk görüntülü konuştuk falan "Aslında ne özledim dedi ne de seni seviyorum dedi hani üstü kapalı yanıma gelmeni istiyorum dedi ve aramızdaki bu mesafenin sebebi de başka sebep yok dedi o yüzden soğuğum sana dedi kısaca... Elveda kendine iyi bak dedi cuma da"""Ben de sen deeee dedim konuyu kapattım ama şimdi ne ondan ne benden ses seda yok biraz peşimde koşsun istiyorum ama o ne yapmaya çalışıyor ki böyle... instagramda bi hesaptan da istek attı kabul ettim hâlâ beni kabul etmedi mesela kafasında bi şey var onun

Beni seviyor mu yoksa ego mu yapıyor, bu duygu seli gerçekten var olan bir şey mi?
Cevapla