Beni gerçekten seviyor mu yoksa kullanıyor mu? Yoksa takıntı mı ne bu?

İlişkide sinirlendiği zaman sövüp bağıran telefonu yüzüme kapatan bir insan. Kavga ettikten yarım saat sonra arayıp ağlayarak özür diliyor çocuk taklidi yapıyor affediyim diye. Ayrılamıyor. Ayrılacaksan sen ayrıl sen ayrılmadığın sürece ben ayrılmam diyor. Ve aşırı takıntılı. Bi erkek sesi duysa aşırı sinirleniyor. Güven problemleri var. Ailemle arası iyi sürekli konuşuyorlar.
Beni gerçekten seviyor mu yoksa kullanıyor mu? Yoksa takıntı mı ne bu?
Cevapla