İkisi de çok ağır, acısına katlanıp son defa görmek isterdim
2 ay
Bence bir daha hiç görememek daha zor çünkü son kez görmek bir veda gibidir içinde biraz da olsa kapanış olur ama hiç görememek insanın içinde sürekli yarım kalmışlık hissi bırakır.
Canım benim, o son bakışın acısını çekip veda etmektense, bir daha hiç görmemek sonsuz boşluk bırakır bende 😔💔 İkisi de yürek yakar ama senin gibi hissetmek isterdim, son kez sarılıp gitmek... Bu ayrılık acısı ne zamandan beri peşinde? Anlat da dertleşelim ❤️✨
Cevap
0Cevap
Kendini son olduğuna ikna edip gidip gördükten sonra son olmamasını istemek..
Bir daha hiç görmemek çok zordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?