Gizli Üye(25-29)2 ayKıza söyleme bence , sadece kendine zaman ver önce kendini iyi hissetmelisin çünkü, sonra mesajları filan silme sonrasında belki kullanırsın ama bence genel kullanma ardına bakma yani başıma ne gelir söylersem dediğine göre sevgilin tehlikeli biri. Hazır ilişiğin kesilmiş bak önüne bırak ardına düşme. Ben de hiç anlamadığım bi zamanda heryerden engellendim nerden yazsam engelledi beni üstelik biz sevgili bile değildik flört ya da situationship her ne denirse 3 yıl oluyo nerdeyse ve sanaldan bi türlü yüzyüze gelemedik saçma sapan bi durumdu bizimki yani arkadaşça desen değik güzel sevgili cümleleri kurardı bazen de düz arkadaşça iletişim en son işte ben hazır 1/2 aydan fazladıe kpnuşmuyoruz o anki sinirle engelledim ertesi günü kaldırayım dedim ve beni engellediğini farkettim her yerden engellemiş, sadece bi yer hariç ordan da baya yazdım çırpındım cevap yok en son geçen hafta bir reels attım ve ordan da engelledi tabi reelsi açtı önceki yazdıklarımı okudu görüldü oldu ve sonuç engelledi. Anlamadım niye yaptı bunu yani ne alaka asla engelleyen biri değildi ben sinir olur engellerdim yani hep yapmadım da iletişimimiz kopunca sinirden anlık yapar sonra o yazardı noldu niye engelledin filan durumu anlatır barışırdık bu sefer baya aylar olmuştu yazmadı sormadı koptu yani ben de ilk adımı atmış oldum engelledim ama işte dediğim gibi nasıl farketti profilimde mi bekliyordu watsapta bilmiyorum , sonuç ulaşabileceğim tek bir yer bile bırakmadı bana. Bence bir erkek engellediyse uğraşma ardına düşme yani zaten aldattı eminsin ve aldattığı kıza yazıp kötü hissetme daha belki kız biliyordu varlığını bilemezsin yani ama tek bilmen gereken şey herşeyden önce kendini düşünmen yani yazma
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)2 ayBende aldatıldım ve bende yardım edeyim dedim hemcinsime. Anlattım hepsini ve ekstra kendi hesabımdan yazdım insansın bana diye hatta ona kanıtda atarım dedim. Eski sevgilime haber verme sakın gizlice hesabına girdim dedim. Daha bana cevap yazmadan eski sevgilime yazmış biri hesabına girmiş psikopat falan diye benim hakkımdan bahsetmiş. O kadın yüzünden tehdit edildim ve kanser olan anneme kadar küfürler edildi. En iyisi boşvermek. İntikam da alma unutmaya çalıs ve allaha havale et. En büyük intikamı onlar kendilerinden alıyor zaten. Seni aldattıp kalbini kırdıysa allaha sığın bugün değil ama yarın bir gün intikamın öyle güzel alınır ki içinde gram hüzün kalmaz. Bu sürec atlatmak cok zor biliyorum yalnız kalmamaya çalış arkadaşlarinla dertleş ailenle vakit geçir yalniz kalma. Çok geçmiş olsun inşallah senin için güzel yeni ve bu günleri unutturacak çok güzel kapılar açılır🌸
316 Yorumla
Soran2 ayKızlar dayanamıyorum kalbim ağrıyor ruhum daralıyor. Gidip kıza anlatsam aynısının başıma geleceğini biliyorum. Ben onun daha önce de bir kızla flörtleştiğini öğrenmiştim gidip kıza söyledim kız da buna anlattı. Beni tehdit etti deli olduğumu söyledi. Psikolojimi çok bozdu dsyanamıyorum artık.
Soran2 ayLütfen bana dua et
Cevap sahibi2 aySenin durumunu çok iyi anlıyorum benzer şeyler yaşadık. Benim 3 ay oluyor ve hala tam da düzeldim diyemem. Ara ara krizler geçiriyorum bana nasıl bunu yaptı diye. En iyisi gururlu bi şekilde geri cekilmek ve önüne çıkmaması için elinden geleni yapmaya. Ben sosyal medyadan çıkardım, numarasını sildim ve mesajları arşive attım görmeyeyim diye. Ailesiyle de aram iyidi sildim numaralarına kimseye de açıklama yapmadım. Oğulları sonuçta ben haklı olsam bilene onun yanında olmak zorundalar. İntikam alsanda fayda yok vicdanlı biri zaten aldatamazdı. boş ver kendi kalplerinin kötülüğünü yaşayacaklar. Benim ki zatem kum@rbaz ve madde bağımlısıymış o gün hacklediğimde öğrendim her şeyi. Kafayı yedim o gün her şeyi 1 günde öğrendim nasıl bu kadar yanıldım anlayamadım. boş ver gitsin bir şey yapsan eğer sen zarar görürsün kendini düşün ilk. Kimseye senin iyi niyetini anlamaz kötüye çeker. Ben yardım ettim noldu? Kadın benim hakkımda m@nyak demiş gram bir ters bir şey dememenme rağmen ve bana geri yazmadan engelledi elimde kanıtlar var demiştim, eski sevgilimde tehditler küfürler etti gerçekten o duyguların arasında bir de korktum bana bir şey yapacak diye. Bırak herkes ne yaparaa yapsın kendi koru ve mutlu olmaya çalıs en büyük intikam o olur. Pişman olucak zatrn elbet bir gün ama sen onu unutmuş olucaksın. Rabbim hayırlı düzgün merhametli insanlar çıkarsın karsına. Inşallah çok sevip daha da cok sevilirsin
Soran2 ayEvet beni en iyi sen anlıyorsun. şu an zaten psikolojim bozuk birde onun tehditlerini alırsam kendime zarsr veririm. Allah yardımcın olsun yaşamışsın ve bana yaşadıklarından tavsiye veriyorsun Allah senden razı olsun. hiç iyi hissetmiyorum birine sarılıp ağlamak içimi dökmek istiyorum çığlıklar atmak istiyorum. İçime attıkça g3beriyorum. Dayanamıyorum
Soran2 ayKadına ne söyledin? Niye açıklama yapmana izin vermeden seni engelledi?
Cevap sahibi2 aySelam (ismim) ben. (Eximin ismi) veya sen (lakabı) olarak taıyor olabilirsin. 15.07.2019 dan beri sevgilisiydim. Lütfen biraz sohbet edebilir miyiz? (Eximin ismi) instagramına girdim ve bir çok kadınla yazışmalarına şahit oldum maalesef. Babanı yeni kaybetmişsin başın sağolsun. Benim annemde kanser olduğundan biraz da olsun acını anlayabiliyorum. (Eximin ismi) seni de kandırsın istemem. Lütfen (eximin ismi) haber verme. Sabahtan beri mesajları okuyorum ve şoktayım. Daha kendisinin haberi yok 2019de vermişti şifresini şansımı denedim ve direkt bağlanabildim. Yemin ediyorum kötü niyetle yazmıyorum sana. Uzun süre beni kandırdı, borçlar verdim, ailemi karşıma aldım onun için. Ailesi beni bildiği için ve annesinde kardeşlerinde numaram olduğu için hiç şüphe etmemistim ondan. Bugün hayatımın şokunu yaşıyorum. 6 senedir beni sadece kandırmış. Bana da evlilik sözleri verdi. Lütfen şu an sinirlenme ve sakın hesap sorma ondan. Sana screenleri de atarım ama nolursun daha (eximin ismi) haber verme
Bunu yazdım. Kötü bir şeyde yoktu. Screen atmış ona ve korkarım böyle seulerden takıntılı sevgilin mi var r. uh hastası gibi gerçekten cok kötü şeyler yazmış. Ben bi yandan hem mesajlarını okuyordum bi yandan kendi hesabımdan yapma bak ikimizede zarar vereceksin dedim benim diğer hesabı da engellemiş. Ne diyim berbat şeyler bunlar
Soran2 ayAdam inkar etti değil mi?
Soran2 ayBen şöyle düşünüyorum fake bir hesap açacağım ismini de "aldatılıyorsun" yapıp kıza istek atacağım
Cevap sahibi2 ayYapma çok ciddiyim kendini daha iyi hissetmezsin daha çok huzurunu bozacaksın. Ben yaptım sonucu görüyorsun. Kim neye inanacaksa ona inansın. İletişimi kes. En sonunda doğrular zaten kendi kendine çıkar
Soran2 ayNasıl sabredeceğim keşke yanımda olsaydın birine sarılıp ağlama ihityacım var
Soran2 ayAma içimdeki birşeyler yapma isteğini bastıramıyorum. Mesaj yazmayacağım ssdece o isimli bir hesapla kıza istek atacağım
Soran2 ayZaten büyük ihitimal daha çok kızla aldattı bizi. Ssdece aldstılıyorsun isimli hesap açacağım mesaj falan yazmam
- 2 ay
Benim de aynı şeyler başıma geldi kız bana çok düşüncelisin canım ya diyerek sevgilim ve aldattığı kız engellemişti. Sonra tabi onlar da ayrıldı kız şu an başkasından hamile evli. Bence en güzeli hiçbir şey yapmamak. Ben birebir yaşamama rağmen şimdi başka bir sevgilim var onun da aldattığını düşünüyorum ve kıza yazmamalıyım değil mi 🥹🥹🥹 kız tüm fotoğraflarını beğenmiş yaşlı teyzelere benziyor tek bu yüzden şüphelendim
Cevap sahibi2 ayYapma lütfen kendini yıpratacaksın sadece. Kendin diyorsun başka kızlarda var dı diye. Biri bana böyle istek atsa beni sevmeyen biri yaptı derim. Kendi profilimle tanımadığım birine yazmama rağmen inanılmadı böyle bir hesabı biri ciddi alıcağını düşünmüyorum. Bu zamanda kimseye iyilik yapılmaz. Biliyorum yerinde duramıyorsun icin içine sığmıyor ama kendine zarar vereceksin yapma. İş büyüdükce içinden çıkamazsın ortalık karışacak ve sonunda seni suçlu çıkartırlar. İnsan kendi sevgilinr inanır sana inanmaz. Kanıtsız zaten hiç kimsr inanmaz. Kendi huzurun için her şey ve herkesden uzak dur. Kendi arkadaşlarınla konuş buluş kafanı meşgul et
Soran2 ay@srngh yazma... keşke hepinize kucak dolusu sarılabilsem 😔 sizi çol seviyorum
Soran2 ayAma en azından aklına kurt düşecek bari o iyiliği yapayım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
2 ayTabii ki diğer kıza söyle ama sevgili olduğunuzu falan da kanıtla mesajları silmediysen. Eğer o kız isterse atarsın mesajları. Yalnız şöyle bir sıkıntı var erkekler zaten genele aldattığı zaman sebepsiz yere soğuk davranır ve durduk yere tartışma yaratır. Seni engellemesi de zaten ilişkiyi bitirdiği anlamına gelir. Ama işte korkak olgunlaşmamış insanlar bunu direkt söylemek yerine kaçmayı tercih ederler sorumluluk almak yerine.
04 Yorumla- 2 ay
Mesajları gönderirsen tarih gözükecek şekilde gönder bir de. Hatta ss video al ve ekranda çocuğun da numarası görünsün Çünkü bazen bu sahte falan diye kendilerini kurtarmaya çalışıyorlar
Soran2 aySırf helal bir ilişki yaşamak istediğim için :( kıza da söyleyemiyorum ki... yapamıyorum yapsam mı bilmiyorum.
Soran2 ayAma engelledikten sonra ayrılmadık ki görüştük hatta aynı şekilde devam ettik. O ssdece gel git yapmaya başlamıştı
Soran2 ayVe zaten kızla beni engellemeden önce de sevgiliymiş storyden anladım. Aylardır aldstılıyırmuşum
Sana dua edeceğim fakat bunu açıkça ortaya dökmen gerekiyor erkek arkadaşın dediğin omurgasız kişi şu an başına bir şey gelmeyerek rahatlıkla başkasını da aldatır. Sevgilisi olana bu durumu açıklayıp ikisini de engelleyip geç git, bir daha da ikisinin karşısına çıkma.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, off ne büyük ihanet bu, kalbim seninle birlikte sızlıyor 💔😢 Sevgilinin aylardır seni kandırması inanılmaz acı verici, fake hesaptan öğrenmen de cabası. Önce derin bir nefes al, duygularını bastırma, arkadaşlarınla konuşup destek al. Kıza söyleme bence, seni daha fazla yıpratır ve drama çıkarır 🚫. Direkt onu yüzleş, blokla ve yol ver gitsin, sen daha iyisini hak ediyorsun! Kendine spor salonu keyfi yap, yeni başlangıçlar için motive ol 💪✨ Sen olsan ne yapardın şimdi?
22 Yorumla
Soran2 ayBeraber spor salonuna da gidiyorlarmış kim bilir belki o kız da bunu görür. Belki de o bana yaşını bile yalan söylemiştir. Ondan artık herşeyi bekliyorum. Eğer diğEr kız bunu görüyorsa ondan tamamen ayrıl canım. E.
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen2 ayAy yaşını bile yalan söylemesi ekstra kırıcı ya 😒💔 Güvensizlik manyağı yapar insanı.
Diğer kız görürse zaten puzzle’ı birleştirir merak etme. Senin vicdanın rahat olsun canım, ihanetin sorumlusu asla sen değilsin ✋
Böyle tiplerden sonra insan “acaba herkes mi böyle” diye düşünüyor ama değiller inan. Sadece bu çocuk tam derslik vaka. Kendini suçlama sakın, sen sadece sevmişsin 💔
Şu an aklından “keşke”ler geçiyordur biliyorum ama bence en kral hamle uzaklaşmak olur. Sessizce çekilmek bazen en büyük intikamdır 😌✨
Kalbin kırık evet ama bozuk değil. Güzel günlerin yeminle daha yeni başlıyor canım 🫶✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Çöp yani ne diyeyim ki erkek çöp nerden bulduysan çöpe at devam et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 2 ayHerşeyi bildiğini söyle ve hayatından çıkar
00 Yorumla
2 ayBence en güzeli hiçbişey dememek. Ve sevgilinden de hiçbişey söylemeden ayrıl. Açıklama yapma sana ulaşamasın. Sen bişey söylersen ona farklı sana farklı konuşur yine. Ve birbirlerine daha da bağlanırlar kötü sen olursun zaten sana kötü davranıyormuş. Bırak kendi pisliğinde boğulsun.
11 Yorumla
Soran2 ayFake hesaptan istek attım kıza aldstılıyorsun yaptim ismini. O şahısla takipten çıkmışlardı araları bozuk hrrhalde. İstek attım kıza kız bir şey yapmadı reddetti
- Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.
2 ayÖncelikle sakin ol ve durumu doğrudan sevgilinle yüzleşmek en sağlıklısıdır böylece gerçekleri net öğrenirsin. Başkalarına söylemek yerine, kendi sınırlarını ve neyi kabul edip edemeyeceğini belirle. Kendini korumak ve duygusal olarak zarar görmemek öncelik
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı.
2 ayBen de aldatıldığımı tesadüfen öğrendim kıza yazmıştım kız da bıraktı b. k gibi kalmıştı ortada
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Küçük şeyleri büyütüp tartışan, bahaneler üreten, toplamaya çalışmayan, soğuk yapan kişiler emin ol gidecekleri kapıyı çoktan hazırlamışlardır sadece son anı beklerler. Senin kinin kapısı hazır yol ver gitsin.
01 Yorumla
Soran2 ayHiç sevmemiş mi beni
- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
2 ayNe desem bilemiyorum. Hikayeyi iki taraftan da dinlemek lazım. Bence seni sevmeyen erkekten ayrıl. Zaten engel atmış. Peşinden koşarsan doğru olmaz. Sen de onu engelle ve konuşmayın. Diğer kıza söylemeli misin? Bence hayır
05 Yorumla
Soran2 ayEngellemeden önce de konuşuyormuş kızla zaten. O başka sebepten engelledi beni bir iki hafta sonra tekrar geldi.
- 2 ay
Sadece karşı tarafı anlatıyorsun. Kendi yaptığın hiçbir şeyi anlatmıyorsun. Kadınlara olan inancımı kaybettim ben. İçinizde masum olanlar da var onları tenzih ederim ama çoğunuz hatalı olmanıza rağmen erkeği suçluyorsunuz. Bu diğer kızlara da ön yargı ile yaklaşmama neden oldu. Haksızsın demiyorum.
Soran2 ayBen ne yaptım ki. Sadece fiziksel olarak fazla temas istemedim o kadar. Zaten çok aşıktım onun suratını bir an asık gördüm mü dünyam yıkılırdı. Ama o hiçbir zaman benim duygularımı önemsemedi. Yanında ağladığımda bana bağırdı
- 2 ay
Fiziksel olarak fazla temas istemedin ve sevgili olduğunu mu düşünüyordun? 😂😂 Al işte sebebi anlaşıldı hiç sekmez ya hiç hiç. Ben sana şunu söyliyim ortada cinsellik yoksa merak etme siz sevgili bile değilsiniz arkadaşsınız sadece. Sen aldatılmadın. Sen o adamla sevgili bile değildin
Soran2 ayEvlenene kadar yapmak istemediğimi söyledim ve çıldırdı
2 ayİkisine de bulaşmamanı tavsiye ediyorum aynı karakterdeseler eğer kız söylediklerini umursamaz , erkekte inkar eder. Hatta çocuk kendini aklamak için de hakkında olur olmadık şeyler bile söylebilir. Sadece Allah'a havale et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
2 ayDevam et hata daha çok sev ya sende akıl yok ya da insanlar sevmek için sizin gibi saf arıyor ne pacaksin tekmeyi koyacaksın ya da senden fazlalariyla aldatilmaya razı olacaksin yani bunun sorusu bile olmaz bence
00 Yorumla
2 ayDalga geçerdim, iyi mizahı olan şaka yapardım ikisiyle, durumumla, çok eğlenceli olurdu)) Sizi bilmem, Allah kurtarsın ama onlara iyi ders versin izlemesi eğlenceli olurdu
01 Yorumla
Soran2 ayNasıl yani ne yapardın
Canım oncelikle yazdıgını okumadım bile çünkü bu hikaye kalıp hikaye
Lütfen duygularını görmezden gel ve aklınla hareket et
Yapman gerek şu ona bunu söyleyeceksin ama sakince
Sormayacaksın neden aldattin diye aldatmak kişinin kendi kompleksi seninle alakası yok
Sadece bunun senin ince çizgin oldugunu ve artık onunla görüşmek istemedigini söyleyip heryerden engelleyeceksin
Kıza da bir şey yazma gunah keçisi o
Max 1 aya yazar zaten sana surundur01 Yorumla
Soran2 ayKızın haberi yok belki
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. kanka icinin alveini intikam asla sondurmeyecek.. ama bi nebzede olsa onlara bir ders vermelesiin. kiza soylemeden once.. bi nefes al rahatla.. erkek arkadasidnan kesinlikle ayirlmaya net karar ver.. sonrasinda ayrill ve soylee
00 YorumlaSende onu aldat ayni zamanda onla normal sohbet etmeye devam ett bir erkeği ekran görüntüsü yap sevgilini de her şey karşılıklı olur beni kaybettin zaten bir insan kaybedince değer bilir genelde böyle
13 Yorumla
Soran2 ayKıza söyleyemiyorum 😔
Soran2 ayKızlar Lütfen bana dua edin. Ruhum daralıyor kalbim ağrıyor secdede ağlıyorum. Eğer gidip kıza anlatsam başıma gelecekleri de biliyorum. Kız gidip oğlana anlatacak sonra benim üstüme gelecek. Benim üstüme kalacak her şey. Bana dua edin yalvarıyorum. Ben o kızın da gerçeği öğrenmesini istiyorum bari o kız üzülmesin
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Öncelikle üzüldüm yapacak tek bir şeyin kalıyor tekmeyi vurmak kızla konuşup konuşmamak sana kalmış ama konuşup eline ne geçecek zaten tabi yine de sen bilirsin
023 Yorumla
Soran2 ayKızla konuşmaya hazır hissetmiyorum
Soran2 ayKendimi küçük düşürürüm gibi geliyor
Soran2 ayEvet amacım o kızın da gözünü açmak ama gidip anlatırsam başıma ne geleceğini bilmiyorum. Kız büyük ihtimal ona anlatacak ve o da benim üzerime gelecek
Soran2 ayKafam o kadar dolu ve karışık ki kafamdan o kadar şey aynı anda geçiyor ki çıldırmak üzereyim kafama skmak istiyorum
Soran2 ayNe düşüneceğimi bile bilmiyorum kafam o kadar dolu ki. Hangi aklımdan geçeni düşüneyim söyle bana?
Soran2 ayBenim kafam açılmıyor düşünemiyorum bile. Sadece aklımdan binlerce şey geçiyor ama odaklanamıyorum. O kadar dolu ki kafam
Soran2 ayKıza söylersem beni bizi aldatan çocuğa ispiyonlar sonra bana düşman olur. Bu psikolojide bir de onlar ile uğraşamam. Kızdan ne tepki gelecek onu da bilmiyorum ki.
Soran2 ayGözümün önüne geliyor kızın storysi
Soran2 ayGözlerimin yorgunluğunu aynada görünce içimdeki birşeyler yapma hissini bastıramıyorum.
Soran2 ayBen şöyle düşünüyorum fake bir hesap açacağım ismini de "aldatılıyorsun" yapıp diğer kıza istek atacağım. Söyleyemesem bile en azından gözü açılsın kızın. Kötü bir fikir mi? Bari bunu yapayım içim rahatlasın
Soran2 ayBiraz çocukça bir fikir biliyorum
Soran2 ayMesaj falan yazmayacağım sadece kızın gözü açılsın diye yapıcam biraz saçma gibi ama bir an aklıma geldi ne kadar mantıklı bilmiyorum
Soran2 ayBazı kızlar yapma diyor suçlu çıkarsın diyor
- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
2 ayOnun için değilde feda ettiğin ayların için üzül sadece
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. En güzel adım iyileşip yoluna devam. etmek olur.. Bu karaktersiz yarın onu da aldatır zaten merak etme:)) bunların cinsi bu doyumsuz
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
2 ayVay o evladı vay
Kıza bence söylemelisin nasıl bir s.. fsizle beraber olduğunu bilsin, belki kızın senden de haberi yoktur.
O i. tinde g. tüne tekmeyi bas bir an önce.00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
2 aySadakat, iliskilerdeki en onemli degerdir. Bir defa ihanet eden hep eder. Sadakatsizseniz evlenmeyin. Ke dinize eş degil fb bulun. Kimsenin hayatini zindan etmeyin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Söylemek zorunda değilsin. Söyleyince kabahatli sen olabilirsin. Allah cezalarını versin. Seni ilgilendiren durum kalmadı.
02 Yorumla
Soran2 ayEvet o yüzden söylemiyorum. Kızın iyiliğini istiyorum ama söylersem ciddiye almaz hatta bana düşman bile olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 471 cevap paylaştı. Soruyorsun bir de sanırsam ona yapıyorsun. Yazık kadın kendini bu kadar aşağılar mı bir erkek için😁😁😁😁😁🤷♂️👍
01 Yorumla
Soran2 ayNasıl anlamadım
Gizli Üye(30-35)2 ayO kızmış gibi buluşmaya çağırıp git ve hiçbir şey söylemeden şeyine çok sert bir tekme atıp ayrıl ondan. Böyle karaktersiz bir herifin başka bir kadını da üzmesine engel olmuş olursun bence büyük sevap.
02 Yorumla
Soran2 ayNasıl o kız mış gibi yapacağım ki
Cevap sahibi2 ayBilmem sana gelmez belki ona hevesle giderse daha etkili olur diye dedim
Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı. Ne söyliceksin diğer kıza ben senin yerinde olsam usulca kaybolmayı seçerim
04 Yorumla
Soran2 ayİşte yaptığımız seçimler kişiliğimizi belirliyor böyle durumlarda. Ben de daha bir şey yapmadım. Aslında yapabilirim ama yapmayacağım
Soran2 ayHiçbir şey yapmamaya karar verdim
Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Ben bu durumu yaşamıştım hiçbir şey yapamadım
02 Yorumla
Soran2 aySonra ne oldu
- Aşk İlişkileri konusunda 361 cevap paylaştı.
2 ayBence BDSM sevdiğini fantezilerin olduğunu söyle çağır sonra bağla bu kamili yatakta vur tokatlar at sırtına tırnaklarını falan geçir rahatlarsın belki bir tık
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayBir tane soytarı için kendini üzmene değmez. Unut gitsin, çok dışarı gez toz aklını dağıt üç beş gün sonra geçer. Unutman için kendine şans ver ama
02 Yorumla
Soran2 ayBen şöyle düşünüyorum fake bir hesap açacağım ismini de "aldatılıyorsun" yapıp diğer kıza istek atacağım. Söyleyemesem bile en azından gözü açılsın kızın. Kötü bir fikir mi?
Cevap sahibi2 ayGün gelip seni güldürecek bir hareket olur. Ama çok içine dert oluyorsa yap ne diyeyim
2 ayKıza söyleyip sevgilini cezalandır en fazla ne olabilir ki
03 Yorumla
Soran2 ayNe mi olur :) kız da beni suçlar beni ciddiye almaz. Üstüne üstlük bizi aldatan kişiye beni ispiyonlar ve benim başımı yakar.
- 2 ay
Bu kadar eminsen neden soruyorsun? O zaman sen de onu aldat.
Soran2 ayEmin drğilim ama korkum bu
Gizli Üye(25-29)2 aySeks yapmazsan aldatılırsın... Çoğu kızın aldatılmasının sebepleri. kendi ihtiyaçlarını sadece düşünüp erkeğin ihtiyacını yok saymak görmezden gelmek... Sonuç olarak aldatılıyorsunuz.
04 Yorumla- 2 ay
Geçende bir soru sordum. Evlenmeden vermişsin nişanlına o yüzden aldatılıyosun dediler. Erkeklere ne yapsan yaranamazsın
Cevap sahibi2 ayBunlar namaza oruca gider kız da * sonra bakire değilsin diyip saçma canım düşünen koyunlar. Onlarla evlenenler zaten ya bku yiyor ya da boşanıyor. O tipleri geç. Onlar evde kalmış zaten bakmıyor kimse. Ben diyorum ki karşılıklı libidolar tutmaz ise o iş olmaz. Bakire arıyan zaten OE benim gözümde şu an 24 geçmiş çok nadir bakire kız var ve onlar da evden dışarı çıkamayan piskolojik sorunlu aile sorunlu kızlar.
Soran2 ayBen şöyle düşünüyorum fake bir hesap açacağım ismini de "aldatılıyorsun" yapıp diğer kıza istek atacağım. Söyleyemesem bile en azından gözü açılsın kızın. Kötü bir fikir mi? Bari bunu yapayım içim rahatlasın
Soran2 ay@Okurokumaz ne yaptın sen aldattığı kıza söyledin mi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
2 ayO sevgilim değilmiş. O arada sana uğrayan dolmusmus
02 Yorumla
Soran2 ay😔 kızla bayağı sevgililermiş beraber spor salonuna bile gidiyormuş
- 2 ay
Sporu buldukları her yerde her pozisyonda yaptıkları aşikar. Sende dolmuş durağı olma istersen
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kızın verdiği vibe bağlı kafamı agirtacaksa uğraşan eğer deliller varsa git söyle
01 Yorumla
Soran2 ayKızlar Lütfen bana dua edin. Ruhum daralıyor kalbim ağrıyor secdede ağlıyorum. Eğer gidip kıza anlatsam başıma gelecekleri de biliyorum. Kız gidip oğlana anlatacak sonra benim üstüme gelecek. Benim üstüme kalacak her şey. Bana dua edin yalvarıyorum. Ben o kızın da gerçeği öğrenmesini istiyorum bari o kız üzülmesin
2 ayDiğer kıza söyleyip söylemen senin tercihin, ama muhakkak ayrılmalısın..
05 Yorumla
Soran2 ayNe yapmalıyım kıza söylemeli miyim çok kararsızım😔
- 2 ay
İçinde hala kırgınlık ve öfke varsa zaten söylersin, onun dışında gerçek yüzünü gördüm, benden uzak olsun diyorsan söylemezsin. Buna biz karar veremeyiz. Ama ben aynısını yaşasam erkeğe söylerdim, malum erkek dayanışması :D :D
Soran2 ayAllah için yardım et
- 2 ay
Buna kendin karar ver.. Tavsiye alman gereken bir durum değil bu. İçinden nasıl geliyorsa öyle davranman gereken bir durum bu.
Soran2 aySöylemeye hazır drğilim
Gizli Üye(36-45)2 ayikinizi aynı anda boynuzlamış. Diğer kızın belki senden haberi var. Belki yok. Yine de kıza söyle.
111 Yorumla
Soran2 ayLütfen yardım et ne yapacağımı bilmiyorum
Soran2 ayKıza söylemek doğru fikir mi sen anlarsın benim başıma bela kalmasın sonra
Cevap sahibi2 aybaşına ne diye bela kalacak?
Soran2 ayKıza nasıl kanıtlayacağım
Soran2 ayBelki inanmadı mesajlarımızı mı göndereyim
Cevap sahibi2 aygönder
Soran2 ayO kızla da takipleşmiyorlar şu an. Ama kızın onun kaskı ile çekildiği fotoğraf duruyor
Cevap sahibi2 ayikisinden de kurtul. iksinide engelle.
Soran2 ayKıza anlatayım mı anlatmayayım mı
Soran2 ayAllah için ya söyle kızla takipleşmeyi bırakmışlar ama kız buna gönderme yapıyor hâlâ
Soran2 ayHeyy
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
2 aySöyleme gerek yok sana inanmayıp seni suclayabilir ayrıl engelle gitsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
2 ayO kızında bilmeye hakkı var. Sonrada sevgilim dediğin omurgasızı sittermelisin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı. sorun yok aldatma sırası bizde kısasa kısas
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bence gidip o kızada söylemelisin için rahat eder o kızda onu bırakır yanii
00 YorumlaKalbini yorma yolunu ayır bir daha görme kafana takma rahatça yaşa değmez. Bu kişi seni yorar.
00 YorumlaBunu öğrendiğine göre artık eski sevgilim diye konuşmaya başla
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)2 ayEşler bile aldatıyor sevgilin aldatmış çokmu
04 Yorumla
Soran2 ayEşim aldatırsa ondan da ayrılırdım
Cevap sahibi2 ayValla öyle dediğin gibi olmuyor çocukları düşünüyorsun vazgeçiyorsun
Soran2 ayNeden aldatıyorsunuz ben ne yaptım ne suçuö var benim beni aldattı benim suçum yok onun karaktersizliği
Cevap sahibi2 ayBen hiç aldatmadım aldatıltığımı öğrenene kadar
2 ayAşk acısını bende çekiyorum seni anlıyorum işte karaktersiz erkek milleti haddimi asmak istemem ama önüne bakıcaksın zamanla geçiyor allah onu dayanma gücünü veriyor😭😭😭
02 Yorumla
Soran2 ayBen diğer kıza söylemeli miyim onu da düşünüyorum kafamdan binlerce şey geçiyor iyi değilim kızlar :(
- 2 ay
Sana yalan öbür kıza yapar bence uyar haddimi asmak istemem astıysamda özür dilerim ama o kızında duyguları var knk
Gizli Üye(18-24)2 ayEn samimi anında bırak sevgilini.
Seni sevmiyorum de geç.
Üzülsün04 Yorumla
Soran2 ayBenim canım yanıyor hiçbir şeye hevesim yok depresyona girdim
Cevap sahibi2 ayİntikam soğuk yenilen bir yemektir
Altta kalma
İçin rahat eder hem
Soran2 ayNe yapıcam ki
Cevap sahibi2 ayHerkesle konuş onunla konuşma sende
Çoğu insan böyle durumlarda söylelemeyi tercih ediyor ama. Ben başka bir kızın kandırılmasına göz yumamazdım.
00 Yorumla
2 ayHaâlâ sevgilin mi bu şahıs ortalığı yıkman lazım acil
01 Yorumla
Soran2 ayYok değil artık.
nefret ediyorum aldatan pıslıklerden diğer kıza söyle bence
02 Yorumla
Soran2 ayAllah kurtarsın
2 ayBeş para etmez erkekler için neden bu kadar kasıyorsunuz anlamadım, okurken yoruldum ben
01 Yorumla
Soran2 ayBence de bana yaptığı ayıp
2 aySöylemelisin tabili de düşünme bile. Neden başkasının hatasını sen çekesim? O kıza da söyle o şahsın nr olduğunu bilsin.
00 Yorumla
2 aybir şey yokmuş gibi yap. Çağır bir buluşmaya tesadüfmüş gibi git yanına.
03 Yorumla
Soran2 ayNasıl yani tam anlatır mısın
- 2 ay
Fake hesaptan yaz buluşalım diye
Buluşmaya gelen kişinin sen olduğunu görünce yüz ifadesini merak ediyorum
Soran2 ayHaberi var ki öğrendiğimden :)) kıza söyleyemiyorum ssdece.
2 ayUlen biz bulamıyoruz millet bulup birde aldatıyor olacak iş değil
11 Yorumla- 2 ay
😅😅
Ayrıl knk hicbisey yapma bırak napiyolarsa yapsınlar kendi hayatına bak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
2 ayFake hesaptan onu terk etmelisin
01 Yorumla
Soran2 ayNey
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
2 ayAllah bin belalarını verir boylelerinin
01 Yorumla
Soran2 ayAmin
Gizli Üye(18-24)2 ayYapma bazı kızlar çok aptal gereken tepkiyi vermiyor karşısındaki kıza yükleniyor
01 Yorumla
Soran2 ayBen kıza bir şey demedim ki... sadece onun da serefsizin gerçek yüzünü görmesini istiyorum. Kızla bir problemim yok🩷
Gizli Üye(25-29)2 ayBelki de biliyordur. Söyleyipde kendini küçük düşürme. Allahlarından bulsunlar
04 Yorumla
Cevap sahibi2 ayAyrıca bir erkek için depresyona deger mi? Etraf erkek dolu. Erkekten çok erkek var
Soran2 ayBildiğini sanmıyorum..
Soran2 ayOna değil krndime üzülüyorum
Soran2 ayErkeğe değil kendime üzülüyorum
Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı. Where is your mind
04 Yorumla
Soran2 ay😔
Soran2 ayOkuyamıyorum ki depresyona girdim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
2 ayEvvela yaşlarınız kaç bunu sorayım
015 Yorumla
Soran2 ayBen 22 o 25
- 2 ay
Bunun işi gücü var mı peki Sen öğrencisin Muhtemelen de
Soran2 ayVar işi
- 2 ay
Bir sevgilisi bir eşi hayata tutunacağı bir kadını varken başkasının peşine düşen insanın karakterinde meşrebinde ve inancında çok ciddi sıkıntı vardır hanım kız
Hemen ve derhal bırak ve yoluna bak
O itten sana koca çocuklarına da baba olmaz
Onun karakteri ve meşrebi sorunlu
Soran2 ayBen ona çok aşıktım onun yüzünü azıcık asık gördüm mü dünyam başıma yıkılırdı
- 2 ay
Ponçik Sen hatayı burada yapmışsın karşındaki bir insan Ama sen onu ilah yerine koymuşsun hatayı burada yapmışsın sen onu peygamber yerine koymuşsun hatayı burada yapmışsın böyle böyle büyüyeceksin Düşe Kalka büyüyeceksin kimin at olduğunu düşerek kalkarak batarak çıkarak görüneceksin sana abi tavsiyesi hiç kimseyi gözünde büyütme altı üstü insandır bugün vardır Yarın ölüdür Unutma bunu
Soran2 ayAma hiç iyi hissetmiyorum güzel dualarınızı istiyorum sanırım depresyona giriyorum. Aylarca ayakta uyutuldum. Ve benimle sevgiliyken kızla spor salonuna gidiyormuş onun motoru vardı kızın storysinde onun motor kaskını gördüm. Ben o kadar aşıktım ki kör oldum. Allah onun gerçek yüzünü bana gösterdi inşallah o kız da görür.
- 2 ay
Ponçik seni anlıyorum ama dediğim gibi hatayı karşındakini ilahlaştırarak yapmışsın Seni suçlamanın derdinde değilim Hepimiz böyle böyle büyüdük düşerek kalkarak batarak çıkarak sadece sakin ol Lütfen yanlış bir şey yapma karşındakine gidip kusmanın çirkefleşmenin çirkinlik yapmanın da lüzumu yok bırak Allah'ından bulsun Her ikisi de kapıyı usulca çek kapat yoluna bak lütfen sakin ol yanlış bir şeyler yapma fevri davranma hissi davranma aklını kaybedecek işler yapma
- 2 ay
Mesele düşmek değil mesele hatadan ders çıkarmak Sen de buradan kendine düşen payı alacaksın Bundan sonraki süreçte hiç kimseyi ilahlaştırmayacaksın hiç kimseyi haddinden fazla Sevmeyeceksin hiç kimseye Kuru ve sonsuz bir kredi açmayacaksın böyle böyle öğreneceksin büyümeyi üzme kendini Olan olmuş
Soran2 aygidip kıza anlatmak onun da gözünü açmak istiyorum ama susuyorum beni aldatan kişiye hesap sormak neden diye bağırmak istiyorum ama susuyorum. Hiçbit şey yapmıyorum ssdece oturup dua etmekten başka elimden hiçbir şey gelmiyor. Kızın Instagram hikayelerini gördüm meğerse aylardır kızla sevgiliymiş beraber geziyorlarmış spor salonlarına gidiyorlarmış. Ben biraz dışarı çıkıp beraber tur atalım dediğimde bile param yok vs diyordu. Ben maddi hiçbir şey istemedim sadece sevgi istedim. Onu da çok sevdim çok aşıktım ne kadar enayiymişim kendimden nefret ediyorum. Kafama skmak istiyorum beynimden nefrrt ediyorum neden bu kadar aptalsın diyip krdimi g3bertmek istiyorum
- 2 ay
Ponçik sakin olacak mısın sakin olacaksan seninle konuşacağım sakin olmayacak Sen hiçbir şey yazmaya gerek duymayacağım Sakin olmayı becerebilecek misin yavrum Sakin ol sakin dünyada ilk boka batan sen değilsin sakin ol çocuğum o kibirini kenara koy Sakin Ol bak tekrar söylüyorum dünyada ilk boka batan insan sen değilsin Sakin Ol
Soran2 ayKafamdan binlerce şey aynı anda geçiyor ve çıldırmak üzereyim bu hissi biliyor musunuz
- 2 ay
Yok bilmiyorum ben hayatta hiç çuvallamadım Hiç hata yapmadım
Soran2 ayBana ihanet etti ben onu severek hata yaptım. Bu yüzden kendime ve ona öfkeliyim. Ben tsm bir enayiyim
- 2 ay
Poncik sen kapalı mısın
Ne okuyorsun
Nerelisin
Hadi bunlara cevap ver
Biraz sakinleş hadi
Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı. Söyle acıyı herkes çeksin
010 Yorumla
Soran2 ayKimsenin acı çekmesini istemiyorum. Eğer kıza söylersem niyetim kızın gözünü açmak.
Soran2 ayNe söyleyeyim bana akıl verirsen sevaba girersin çok canım yanıyor
Soran2 ayKim olduğumu sorarasa
Soran2 ayKim olduğumu sorarsa veya çocuğa söylerse
Soran2 ayAnlamadım yaaa kıza erkek hesapla mı yazayım
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Bas tekmeyi ula ne yapmalıyım diye düşünme
02 Yorumla
Soran2 ayDiğer kız nolacak
Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Zaman kaybetmeden hemen ayrılın
02 Yorumla
Soran2 ayZaten ama diğer kıza söylemek istiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
2 aytam gaz yola devam zikleme
08 Yorumla
Soran2 ayAma canım yanıyor
- 2 ay
Olur o tarz şeyler geçer bi kaç güne şu an beni bile umursamıyon 5 dkka sonra unutacan aynı kafa oda normal insan keyfine bak kıtlık yok dünyada başka biriyle takıl
Soran2 ayAma aylarca ayakta uyutuldum o kızın eski storylerini gmrdüm meğerse aylardır beraberlermiş
- 2 ay
Olan olmuş artık ağlasanda sızlasanda yapcak bişey yok tecrübe olsun buda sana
Soran2 ayTecrübe değil de g3berme sebebim olmsz inşallah
- 2 ay
Knk erkek ler anlamaz anca aldatıl yanlıs kişiye söylüyorsun
- 2 ay
- 2 ay
Anca gülersin
Gizli Üye(30-35)2 aySende onu aldat pişman edip peşinden koşturman lazım onu
012 Yorumla
Soran2 ayBen kimseyi aldatmam
Cevap sahibi2 ayPişman edip peşinden koşturması için taktik veriyim mi sana
Soran2 ayRuhsal olarak yorgun hissediyorum inan ki böyle bir şey yapmak için sağlam bir psikolojim yok şu an.
Cevap sahibi2 ayKonuşmak istersen beklerim bu konuda bende aldatılmıştım ama intikamım fena oldu
Soran2 aykimseden intikam almadım daha önce
Cevap sahibi2 ayYaptığı yanına kar mı kalacak?
İnan çok rahatlayacaksın
Soran2 ayUyuyamıyorum bile.. uykusuz bitkin ve ruhsal olarak brrbat geçiriyorum günlerimi
Cevap sahibi2 ayGelir misin mesaja konuşalım ben iyi geleceğim sana
Soran2 ayBen öyle taktik falan bilmiyorum ki
Soran2 ayKorkuyorum ama senden
Cevap sahibi2 ayBen yardımcı olacağım sana
Cevap sahibi2 ayKorkacak ne var ki 😊
2 ayHerkes kendine yakışanı yapar
08 Yorumla
Soran2 ayBen her gece onunla evlilik hayalleri kuran bir enayi idim
- 2 ay
Öyle deme artık değilsin
Soran2 ayBirde ben buna başka bir fake hesaptan daha yszdım fake hesabımı sevişmeye çağırdı. Benden size tavsiye biriyle sevgiliyseniz fake hesap yapın kendinize.
- 2 ay
Benim hanım yapmaz öyle
Soran2 ayBen de öyle diyordum
- 2 ay
Kurt düştü içime git burdan
Soran2 ayBen de çok aşıktım ruh eşim gibi hissediyordum sanki ailem olacak adam oymuş gibi bir his vardı içimde. En çok ona güveniyordum. En büyük darbeyi de ondan yedim.
- 2 ay
Geçmiş olsun yarın deniycem
- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer