Birinden uzak duruyorum aynı ortamda ama sizce olabilir mi ki bir şey
2 ay
Birinden uzak duruyorum aynı ortamda ama sizce olabilir mi ki bir şey
Cevap
5Cevap
Bir şey hisseden gitmez uzaklaşma çabasıdır o
Muhatap olmak kötü yanı iş geregi
Hep kendini öven birinden mi kaçıyorsun
He
Ondan bir cacık olmayacağını mantık olarak biliyorsun ama gönül olarak hala kaçmakla hata mı yapıyorum diye düşünüyorsun
Daha dört beş gün oldu taniyali da ben uzak dursam iyi olcak
Evet kesinlikle
Çünkü ucuz malın satıcısı malını over. Sen hiçbir kuyumcunun dükkan önüne çıkıp gel vatandaş altın var bilezik var dediğini duydun. Manav bağırır gel vatandaş hıyar geldi taze kütür kütür
Cacık yapacaksan hıyar lazımsa devam et 😂
Offf yaa 🤣😂😅 yok yapmixam da inşallah hissettim şey olmaz daha önce yaşadım bu durumu
Neymis o merak ettim 😂
boş ver ya of
O zaman düşünmeyi de bırak
Düşüne düşüne duygular yoğunlaşıyor aşka.
Yoksa yoğurt sen olursun hıyar zaten belli 😂
Offnsusbdusbbj
Kaçmak çare değil ama sogutulur
Durmak
Hayır duramam
ne gibi
Yani aynı ortamda adam kendinden bahsediyor sa birde şey
Adım atilmali ya o ya sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey tatlım, o hissi çok iyi anlıyorum ❤️ Bazen kaçmak tam da içindeki o kıpırtıyı fark etmek demek oluyor, değil mi? Uzak durmaya çalışman bile bir işaret bence, kalp yalan söylemez 😏 Ama sadece korku da olabilir, sen ne hissediyorsun asıl? Anlat bakalım, belki birlikte çözeriz bu muammayı! 💕✨