20'li yaşlardaki mi yoksa 30'lu yaşlardaki kızlar mı cazip geliyor size
2 ay
Türkiye'deki insanlar geç olgunlaşır. Bunun bir sürü sosyopolitik sebepleri var oraya girmeyeceğim uzun konu. Neyse, şahsen 25 yaşın altındaki kızların ezixiy çoğunluğu ergen ve bana göre çok boş muhabbet çeviriyorlar ve beş dakika bile yanlarında duramıyorum.
Bunları yermek için söylemiyorum muhtemelen bizler de o yaşlarda öyle geliyorduk daha yetişkinlere ama azınlık bir kısmı var hayatın zorluğu yüzünden erken büyümek zorunda kalan onları hariç tutuyorum. Bir doktor kızla kısa süre birlikteliğim olmuştu ben 29dum o 22 epey olgundu. Benden bile olgundu neredeyse.
Onun dışında 25-40 bandı ideal bence. Benim hiç benden büyük ya da yaşıt kız arkadaşım olmadı hep benden küçüklerdi en az 5 yaş (lise hariç ama liseyi de saymam çok ergen triplerdi ilişki demem onlara). Özellikle böyle seçmedim bana hep böyle denk geldi. Açıkçası 0-8 yaş fark ideal geliyor bana. Jenerasyon farkı açılmadan paralel düşüncelere sahip olmak. Neyse benden bu kadar 😅
Ezixiy diye saçma sapan bir kelime yazmışım onun yerine ezici olacaktı.
Ben olgunluğuna ulaşmış 25 yaş altı bir kadını tercih etmem mesela.
32 yaşındayım ve 25 yaş altı kadının olgunluğu 28 ine geldiği zaman daha farklı şekillenenebilir
Çağ farkı bu da o zaman ben 37 38 lerimde olacağım tezat düşüncelere itebilir iki kişiyi.
Fakat tercih mesele durumu farklı.
Eğer bi arzulamaya dayalı heyecanlar olacaksa 7 8 yaşa kadar inebilirim kendi açımdan tabi 23 24 olan kadının çevresel ve düşüncesi limiti beni yormayacaksa.
Uzun süreli ilişkilerde problem yaratır diye düşünüyorum.
her şey fizik değildir bazen insan kendi akıl yaşına uygun sohbet edecek birlileirni ister uçkuruna düşkün nefsinin esiri olmuş erkekler yirmili yaşlarda isterken aklı başında erkekler otuzlu yaşlarda kız ister.
Son 10 yılda kadınlar olarak fark ettik ki her yaştaki erkek aynı kafada olgun değil yani. Olgunluk zihinsel olmalıymış. Yaşla ilgisi yok. Yaşlı erkek olgun zannederdik alakası yok çoğu 18 yaşındaki erkekten farksiz ve erkekler yaş alınca huysuz gergin cimri oluyor. genç kadının enerjisine ulaşamıyor. kozmetikte kullanmıyorlar hepsi göbekli kel yağlı kendilerine kadın gibi bakmıyorlar. Genç erkek tercihim 5 yaş büyük 5 yaş küçük olur
Haha, olgun erkekler genelde 20'li yaşlardaki enerjik, özgür ruhlu kızları daha çekici buluyor bence! 😍 Ben 23'üm, sevgilim de benden biraz büyük ve o tam bu vibe'ı seviyor – o tazelik, macera aşkı inanılmaz çekiyor. 30'lar da olgun, derin sohbetli geliyor ama gençlik ateşi başka! 🔥 Sen ne düşünüyorsun, olgun erkekler sence hangisini tercih eder? Anlat bakalım! 💕
Cevap
86Cevap
Burdaki erkek yorumlarina bakiyorum da 40lara yaklasmis olanlar hep 20lik kizlar demisler. Gayet de normal karsilaniyor. Ama biz kendimizden kucuk erkekler deyince hurraa kiyamet kopuyor 😅😅🤦🏻♀️
Ben olgun seviyorumm ya çok çekicisiniz bence ve evet o algı da çok yanlış bu arada kaç yaşındasın
boş ver ben artık küçüklere şans vercem hata etmişim
@Kirginimcokk0 sen zaten maşallah bütün siteye şans vermişin, o sayılır ne 😆😅
Sen kaç yaşındasın peki
Sen sans veriyorum mu zannediyosun şans versem böyle mi olur
@Kirginimcokk0 ama bu kadar kisiyi takibe alman bunu gosterir ki? Disardan boyle biz izlenim veriyorsun etrafa
Valla kim ne görmek istiyorsa onu görüyor
Cevap yazan erkeklerin çoğunu engellemişim ve muhtemelen çükü sönmüşlerin hepsi 20 demiştir 40, 50'lik yaşlarına bakmadan 😂
Bazıları çıtır sever ki genelde onlar sapıktır, bazıları da daha oturaklı olgun sorumluluk bilincine sahip kadınları tercih eder bu da ciddi ilişki için daha uygun olur.
Gold digger olmıyan. Sırf harcasın diye para harcatmak olmıyan kimse o cazip bize. Yaşı çok önemli değil. Kolaylık derdinde mi yokuş derdinde mi o önemli. Yokuş yapan kıza bu devirde uğraşılmaz sal belasını başkasından bulur zaten o.
Aklı başında mantıklı düşünen fikir alışverişine önem ve değer gösteren olmalı yaş fakri da en fazla 5/6 olmalı diye düşünüyorum
Yaş 36 bu sıralar 28 26 çok güzel oluyor iştahlı ve doyumsuz oluyor eskiden 26 yaşında iken ise 35 iyi gelirdi
Çıtır daha güzel gelir çünkü ileride zaten olgunlaşır ama fazla küçük olması da kız tarafı için haksızlık olur bana göre
Benim olgunluk anlayışım yaş değil kafa ile alakalı tamamiyle ama genelde 20 Li kızlar pek olgun olmuyor azınlık kısım olgun oluyor
30 tam demdir bana göre ama otuzun bir kaç tık altı da okeydir
Yasitlarimiz değil bu kesin ya küçük olacak ya da büyük
Yaştan çok onun istekli olması dişiliği fiziği güzelliği etkili
0 km ve ne kadar az yol yapmış ise makbul olanı odur
Son sevgilim 19 yaşındaydı, 2 gün önce sepetledim. Sence?
çıtır istiyoruz evet 27 üstünün psikolojisi bozuk oluyor uğraşması zor birde kadınlar erkek gibi değil geçmişteki sorunlu ilişkileri yeni ilişkilerine çok yansıyor
Yaşa göre hiç ayırmam, o çekimi rakama indirgemek bana göre değil
Genelde 20ler ama gerçekten hala diri kalsn güzel ve seksi bir kadınsa 30lar da olabilir.
Olgun erkekten kastın yaşlı mi aklı basinda mi bunu bir anlayalım
Ben 18 yaşındayken bu 30+ olanlar bana bakınca sinirleniyordum karta kaçmışlar işim ne diyip shgjcnv
Herkes yaşına denk olanı istemeli. 40 yaşındaki adamın 20 yaşında kız istemesini normal karşılamıyorum
niye 20 yaşında kız 40 yaşında adam isteyebiliyor ama.
Onu da normal karşılamıyorum
44 yaşındayım
Hangisi olgun erkek seviyorsa onu tercih ederim
20 ler her zaman iyidir bir tik üstü artik bozuk yumurtadir dikiş tutmaz
tazelik açısından genç kızları tecrübe açısından dedin yaştaki kadınlar.
Bence kadında yaşın zerre önemi yok , genç olan bazı kadınların olgun duruşlarını bayılıyorum
Benim manitam
34 yaşında
Millet kaç yaş ister bilemem kardeşim 👍✋️
Kafalarin uyusmasi onemli ama yas farki da cok olmamali babasi gibi durmamak lazim
Kişiye göre değişir ama şahsen genç kızları tercih ederim.
Ben şahsen kendimden büyük kadın seviyorum olgun kadın tabi abartı derecede değil
çok güzel bir kızsa 20'lere bakarlar.
30'larla ciddi düşünürler.
20 olsun isterdim onu kimsenin edemeyeceği kadar da mutlu ederdim ama zor
Ben 30 a kadar olanları daha çekici buluyorum
Erkeğin kapatisesi ne ise o
Kendini keşfetmiş kadınları
Ne yapacam psikolojisi bozulmuş muşmula suratlı 30unda kadını genç kızlar varken?
Erkekten erkeğe değişir bu
Genç ama çocuk değil
şahsen bana fark etmiyo kafa uysun yeter
Bilmiyorum… Civisi cikan dunyayi dikis tutmuyor.
20 24 yaş arası daha cazip
Davul bile dengi dengine demişler
Q0 li kızlar daha cazip
20 tabikide ne işi var 30 larla
Benim için 30 lu yaşlar
Kadına göre değişmez mi bu?
Herkesin zevki farklı
Olgun derken?
genç ama yaş farkı uçuuö olmamalı
otuzluklar ideal
çıtır severim benden küçük olması tercihim
Gençler daha çekici
Fark etmez Ancak olgun da başka oluyor hani
Her erkek genç sever daha yeni taş vücud
Amac ve hedeflere göre değişir :)
Yaş değil yormayan kişileri daha cazip görüyoruz
kimi kardeşim genç kızlarda gözü
sapkinlarin
20 ne kız imkanları olsa 18likleri alacaklar
20 likle alakasi yok guzellik ve zsriflik seviyoruz guzel kadinlarda genelde genc olanlar.40 liklarda gencler kadar guzel olsa onu isteriz yasla alakali degil yani guzel olmasiyla alakali
onları hak ettiğini düşünüyor musun
Niye haketmiyim. kotu bir insan degilim simdiye kadar kimseyi. uzmus incitmis aldatmis degilim onunla bununla yatmis kalkmi degilim
bilemedim
Ne diyorsam. o yapmacik biri degilim icimden gelenleri soyledim
herkes dengiyle olsun ya 40 yaşında adamsın
Olurum zarif olsun guzel olsun nazli olsun olurum
🤪🤪
Dedigim. gibi ben netim
yaşı sorun etmeseler gen. daha iyi
Kesinlikle ,30 artı tercihim
30 lu yaşlar iydir.
37 yaşındayım.
26-27 ve üzeri olmalı
20 yaşlar çok ilgimi çekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?