Arkadaşımla sohbet ediyorduk ve konu buralara kadar geldi, kendisi genç bir kadın ve karşı taraf 30-35yaşlarında bir bey, tepkisi şu oldu. "Neden ben varken hala kendi yaşıtlarına veya daha yaşlı kadınlara bakıyor, gencim ve güzelim. Kendime bakıyorum her anlamda mutlu edebilirim, neden ben değilde onlar." Evet bu benzer diyalogu buradan bir kısçe arkadaşımla daha konuşmuştuk sorma zamanı gelmiştir diyerek açtım. 🥳Sizce erkekler belirli bir yaştan sonra kriter konusunda daha mı sabitleşiyor, yaşa mı odaklı oluyorlar veya çeken başka şeyler mi var?💅🏻Sormak için soruyorum, beni başrole falan koymayın sakınımsıı, soru benden bağımsız.💕 Öpüldünüz 😘
Erkekler 30'lu yaşlarından sonra kendinden yaşça daha genç kadınları mı tercih ediyor yoksa kendi yaşıtlarını mı?
Kesinlikle yaşa odaklı değiliz.. Doğaçlama gelişiyor her şey.. Uyum bazen biraz daha fazla olur ya da cinsel çekim gibi bir şey tercih ondan olur..
Ortalama bir tipi olan erkek bir bayanın ayağına 1 ya da 2 kez gider.. Bayandan yüz bulamaz ise belki de öyle zannettiğini de düşünür ki herkesin fıtratı çok farklı. Karşı tarafa böyle bir izlenim verdiğini düşündürebiliyorsun bazen.. Daha sonra da çeker kendini.. Demek ki arkadaşının arkadaşı kendinden büyük biri ile daha uyumlu olmuş. Kafalar da denk olmuş
Yani bu kişiye göre değişir ama yaşıtlarımın akıllı hareketlerini 28-30’dan sonra göremiyorum ne hikmetse bekarlık başlarına vuruyor. Akıllı dediğim tuhaf çıkıyor. O sebeple eski birinin bir lafı kulağıma hep gelir.30’dan sonrasıyla sadece sorun yaşarsın…Umuyorum haklı çıkmaz.
Belli bir yaştan sonra sanırım kafa dinlemek istiyor herkes ;) bunun kadını erkeği yok... Olay mutlu ermede veya mutlu olmada bitiyor ama olgunlaşmamış meyveyi kim tercih eder ki? Yaşın ilerlemeside böyle bir şey sanırım. Diğer deyişle içi geçmiş biri genç birini istemez. ;)
Kadının düşünce tarzı çok yersiz. Bu adamın karakterine göre değişir, bütün adamları aynı kefeye koymamak lazım. Önemli olan ilişkide karşılıklı olarak ne kadar iyi anlaşabildiğiniz, uyumunuz, arkadaşlığınız... Bunlar yoksa istediği kadar genç olsun ne yani ne anlamı var iki kelam edemedikten sonra?
Samimi cevap vermek gerekirse, yasim geregi biraz daha kendime yakin yas araliginda tutuyorum tercihen, ancak bu demek degil ki 20 yasinda biri ile de anlasamayacagim, bu tamamen uyum, kafalarin uyusmasi, ortak alanlar, bunlarla birlikte yapilan aktivitelerde uyum falan... Yani cokta kasmamak lazim...
Bu kişiden kişiye değişkenlik gösterir. Kimisi olgun sever kimisi yaşıtım olsun ister kimisi de kendisinden bir kaç yaş ufak olsun ister. Ama genele bakarsak erkeklerin çoğu ben de dahil kendisinden bir kaç yaş küçük olsun ister.
Sebep basit genç kadınlar daha deli dolu zaten erkekler için kadınlar karmaşıkken genc olunca dahada boyle oluyor o yuzden erkekler olgun ne yaptığını bilen tutarlı ve mantıklı kişiliği oturmuş kadınları tercih ediyor
25 e kadar kendinden büyükleri tercih ya da hayal eder, 25 inden sonra kademe kademe gence yönelir. Gençlikte öğretmen istiyoruz, öğrenince öğrenci istiyoruz
Kendimden büyük Kadınlarla daha rahat sohbet edebiliyorum kendilerini kasmıyorlar Olgun olduklarından dolayıda kafa olarak daha uyumlu oluyoruz Yaşıtım ve küçükler bebeksi
Bu tamamen değişiyor, ama kendi adıma konusmam gerekirse, daha genç olanlara yöneliyorum sanki, ama öyle 18-20 li yaşların başı değil de, 23-28 arası gibi
Valla kendi yasitimla kendimden 6 yaş büyükle ve küçükle görüştüm hiç bir fark göremedim :))) ben kişilige bakıyorum karakter olarak olgun mu değil mi en önemlisi o benim için
Karşısındaki kişi kendi açısından güzel ve çekici olsun yeter herhangi belirli bir kriter yok kriter beyindedir gözler birisini güzel görürse gönül onu ister
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler 30'lu yaşlarından sonra kendinden yaşça daha genç kadınları mı tercih ediyor yoksa kendi yaşıtlarını mı?