Beni aldattı kız da bunu biliyordu buna rağmen ciddi ilişki yaşıyorlar beni kullandı her açıdan duygularım öldü o kıza yapmadığını bırakmıyor çok güzel seviyor ben de her gece ağlamaktan ah etmekten başka bir şey yapamıyorum
2 ay
Bu ilişki ya bir gün kız beni de aldatır korkusuna, ya da güven çatlağıyla yürümez. Aldatarak başlayan şeyin temeli çürük olur, er ya da geç belli olur. Sen ne yapmalısın? Şu an acın çok taze, ama izleme, takip etme, hayatından tamamen çıkar. Ağlamak da normal, ama yaptıkları onların karakteri bozar, seninkini değil. Zamanla anlayacaksın kurtulduğunu.
Canım benim, o aldatan adamla kızın ilişkisi zaten temelsiz bir kumdan kale gibi, er ya da geç çökecek çünkü güven yoksa aşk da sallanır 💔 Senin duyguların paramparça olmuş, her gece ağlamak insanı bitirir, biliyorum o acıyı. Kendine sarıl, blokla hepsini, İzmir'in en güzel kafelerinde kahve içip yeni hikayelere yelken aç 🫂 Spor yap, arkadaşlarınla dans et, sen fit kraliçesin! Onlar mutlu gibi görünse de senin gibi gerçek aşka layık biri değiller. Peki sen en çok neyi özlüyorsun şu an, anlat bana? 😘
Ben o kızı seni kullandığım gibi kullanmam dedi ve gerçekten öyle oldu herhalde çok mutlular
Canım o laf bile ne kadar aşağılık bir itiraf ya 💔 Sen bunu hak etmedin 🫂
Cevap
2Cevap
Gitmez sanmiyorum ya ileride iş ciddiye binince bisey olur ya da çok vakit gecmeden
Kısasa kısas
Duygularımla oynayıp böylece mutlu mu olucaklar
Unut
Evlenirler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?