Bu yaşıma kadar sevgi verdim, karşılık alamadım, mantığıma uyan kim olursa evleneceğim
2 ay
Bence evlilik zaten az çok mantıkla yapılmalı bazı kızlar var mesela bir erkeğe deli gibi aşık oluyorlar ama adamın elinde henüz bir meslek yok çalışmaya bile niyetli değiş böyle bir durumda nasıl bir aileye bakabilecek yani akıl var mantık var bu yüzden iyi düşünün kızlar
Mantıklı olanda bu ama mantık senin mantığın seçenekleri sen belirliyorsun. Aşkda seçenekleri doğa ve tesadüfler belirliyor ve çok az insan istediğine kavuşuyor
Canım, 27 yaş sonrası mantık evliliği bazılarına cazip gelebilir ama bence aşkı tamamen kenara atmak hata olur ❤️🩹 Senin yaşadığın o karşılık alamama hissi çok tanıdık, kalbini korumak istemen normal. Ben sevgilimle tutku dolu bir bağ kurdum, mantık da eklenince mükemmel oldu. Mantıkla başla ama kalbine de yer aç, yoksa pişmanlık kapını çalar 😔 Senin mantığın ne diyor, kim aklında var şu an? Anlat bakalım 💕
Cevap
25Cevap
Erkek de mantıkla hareket edecektir. ne sunarsan onu alırsın.
Eş olma görevleri başka ne olacak?
Kriterler bitmez.
Ne kriteri peki büyük popo büyük meme falan mı?
Eğitim seviyesi, iş, zeka gibi kavramlar da var.
Lise mezunu ev kızıyım çok mu düşük biriyim?
Ben tercih etmem ama isteyen olur sanırım
Okumamiş ams Kendisi geliştirmiş bireyler 200 puanla gittigi Allahın dagındaki üniversitede okuyandan daha mantıklıdır emin olabilirsn suanki insanların üni okumaya gittiklerini mi sanıyorsun? 10 kişiden bilemedin 8i haytalığa gidiyor benim okuduğum kdr kitap okumuşlar mi mesela hayat dersiniz görmüşler mi? Çıkar ilişkisisnden başka bir şey aradığınız yok sizin yazik
Çıkar değil mantık.
Diplomamı yiyeceksin? Diploma ile mi gezecek sohbet edeceksin?
Maaşı olacak. diploma yetmez.
Ha senin mantık dediğin ticaret sen evlilik değil ticaret yapiyosn yazık seninle konuşmaya bile değmez
Evlilik bir sözleşme zaten.
Aynen kanka boş beleş adamsn aq defol git
Bu senin görüşün.
Yav he he he he he he aq he
Sen evleneceksin de zaten erkekler istemiyor
Aşk meşk işleri yalan mantık evliliği candır hahaha
Mantıklı evet aşk bir süre sonra bitiyor mantık evliğinde ise çiftler birbirini zamanla severek sağlam bir zeminde ilişki kuruyor
Konuya düşünceme açıklık getirdiğin için teşekkür ederim
Yinede iyi düşün nefes alsın yeter mantığına kaptırma kendini
Ya denedim çok denedim emin olun
Sanki aşkla evlenenler çok mutlu birbirlerinin ağzına sıciyolar
Ya beyfendi ben severim ama aşık olamam diyorum neden anlamıyorsunuz
Saçmalama
Diğerlerinde 1 kez üzülürsün mutsuz bir evlilikte hergün.
Mutsuz olacağımı kim dedi belki adam beni çok mutlu ediyor
Sevmediğin bir insan ağzıyla kuş tutsa ne fark eder. Sadece senin kölen gibi görürsün onu ve ona ihanet etmiş olursun.
Bir şey hissetmediğimi nerden çıkardın mesela aşk değil ama ilgim vardır öyle düşün
şu an kendini avutuyorsun. O kişi sana dokunduğunda bile yabancı gelecek ve sen ruhsuz bir kadın değilsin.
Ya Allah aşkına millet anlık sexs yapiyor ertesi gün birbirinin yüzüne bakmıyor ben elbet ki severim yabancı biri değil kocam o tabikide hoşuma gider
Zevksiz bir seks mi , yoksa zevkli bir seks mi?
şu an kendin verdin cevabı aslında
Buna herzaman katlanman gerekirse emin ol ruhsuz bir kadına dönüşürsün ve sen sadece kocasına hizmet eden basit bir kadın olursun
Feministlik rica ediyorum bir erkek olarak😂😂😂
Anlatamıyorum galiba diyorum ki hoşuma gider zaten kocam ya kendisi hani ona azarım ya ben hiç cinsel ilişki yaşamadım biri bana dokunursa zaten ona bağlı olurum illa soyletecek misiniz
Tamam tamam sustum.😂
Yoksa baya baya döküleceksin sen.
Mantık evliliği yapacağın kişiyi en azından parasina göre değil statüsüne göre seç. Para aciz insanların kalkanıdır statü ise güçlü insanların kalkanı.
Vücuduna göre 🤗
Değişik bir tipsin 😂tuttum seni😂😂
Neden istiyorsun peki yani evlenmek icjn mi evleneceksin
Hayir aşk meşk yalan bana göre yaşım oldu 27 hala bakireyim bazı durumlar kadinsal durumlar beni zorluyor çocuk sahibi olmak istiyorum bugüne kdr aşk aşk dedim ağzıma sıctilarr afedefsn
Tabi
Neden mantık düşünüyorsun ve hiç sevgilin veya görünce oldu mu
Görünce derken
Görücü demek istedim
Hayır hiç gelmedi
Kapalı misin açık mi
Açık
Boy kg kaç merak ettim
174 55
Daha da soru sorma iyi günler
Sormam da ama iyi harika
Aşk eninde sonunda bitiyor kim ne derse desin bir süre sonra anlaşabilmeye mantığa dönüyor.
Kesinikle öyle o kdr aşık olan evlenen insanların sonradan ne hale geldiklerini gördüm
Elbet ki yanında ki insana sevgi hoslanti beslersn ben bugüne kdr aşk fedakarlık dedim yaptım bomboş aldığım sonuç sıfır 27 yaşında hala bakireyim bazı şeyler beni zorluyor artık hiçbir şey olmazsa bile çocuk sahibi olmak isterim ya da ne biliyim ya aman
Anladım peki teşekkürler
Ben de 29um. Böyle düşünüyorum. Çok zorluyo artık yalnızlık karım olsun istiyom
Tanışabiliriz nasip bu ne belli nerden geleceği
Bence mantıklı kafana uyuyorsa yap aşk kalmadı artık
Gerçekten aklın başına geldiği yaş..
Gerçekten öyle her şeyin farkında olduğum yaştaym fazla fedakarlık sadece koca bir yalnızlık getiriyor insana
Mantık evliliği her zaman mantıklıdır
Mantık insani duygulara atılmış kurşun
Şimdiye kadar mantığın neredeydi?
Gel biz evlenek mantik falan boş ver 🙂
Olur tabiki
Bencede mantıklı
Haydi hayırlısı,
Herşeyden önce kısmet
Yaş genç daha ama mantık evliliği yaparım ben
Tabiki mantıklı
Öantıklı
Oralı bile olma
Hayır
Yanlış yapıyorsun
Yaşın 22 gel 25 26 dan sonrasına o zaman anlarsın beni
Suç benim değil suç karaktersiz olanlarda olmasınlar ablacım yani çok mu zor popolar fişek takmışlar sanki rahat durmuyolar
Ya ben hayatıma gelecek olana değer veririm zaten ama eskisi gbi kör aşık olamam bunu anlatmaya çalışıyorum yarı ilgi hoslanti yarı mantık şeklinde
Evlen gel yapalım be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?