Bir buçuk ay oldu ama çiçeklerimi atmaya kıyamıyorum durunca da millet hayatımda biri var sanıyor geri birleşmeyeceğimizden de eminim. Siz ne zaman hediyeleri attınız
2 ay
Yapman gereken atmak değil iade etmek
Emin ol çok daha kötü koyuyor
Yani senden ayrılıyor sen bana layık değilsin demiş oluyor
Ama onun sana verdi şeyleri hala sakliyon
Başımdan bir söz geçti ona aldım söz elbisesini geri gönderdi elbise dönüşüm kutusuna attım ayakkabılar ile birlikte isteme çiçeği geri gönderdi hala duruyor ona layık değilmiş
Yapman gereken senin verdiğini göndersede göndermesede boş ver
Ama sana geleni ya at ya geri gönder
Canım, bir buçuk ay geçmiş ama o çiçeklere kıyamamanı o kadar iyi anlıyorum, kalp acısı kolay atılmıyor 💔🌸 Bence en doğrusu, geri birleşme ihtimalini tamamen kapattığın an atmak; mesela yeni bir başlangıç için motive olduğunda. Benimkini tam 2 ay sonra attım, özgürleştim resmen! 😌 Sen ne zamana karar verdin atmaya, anlat bakalım? 💕
Cevap
2Cevap
başkalarının hayatında biri var sanması neden önemli olsun ki? o çiçekleri aldığında sen mutluydun, kendin için muhafaza ettiğin şeyler bunlar. ha unutmak konusunda sana iyi gelmiyorsa, sürecini zorlaştırıyorsa, kaldırmak/atmak mantıklı. bence.
Bitti dediği anda yok et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?