30 yaşında hiç sevgilim olmadan yapayalnız kaldım, ilişki işlerini tamamen mi bırakmalıyım?

Sevilesi bir karakterim veya tipim yok demek ki. O kadar arkadaş içinde bir ben böyleyim. Kimde şansımızı denediysek olmadı. Görücü usulünde de bir kere reddedildiğimiz oldu. Bu ilişki işlerini bırakmam gerekiyor galiba. Herkes bu konuda nasipli olacak değil ya.
30 yaşında hiç sevgilim olmadan yapayalnız kaldım, ilişki işlerini tamamen mi bırakmalıyım?
Cevapla