Sosyal anksiyete nedeniyle hiç girişken birisi değilim. Kendi cinslerimle bile pek samimiyetim yoktur, o yüzden çevrem yok denecek kadar az. Sosyal anlamda kendimi ispatlamadığım için özgüvenim düşüktür. Sırf girişken ve insanlarla iletişime açık birisi olmadığım için yalnız kalıyorum resmen. Bu arkadaşlık için de ilişki için de geçerli. Maddi olanakları da ilave edebiliriz. Sosyal olmak için para da gerekiyor sonuçta.
Psikolojik tedavi ile belki bu tutukluk düzelebilir, bilmiyorum tedavinin nasıl sonuçlandığını. Maddi sorunlar varsa onlar da düzelebilir belki. Hadi her şey halloldu ve bir kadınla ilişki yaşama ihtimali doğdu diyelim. Bu bana çok alçakça geliyor nedense. Birisiyle sırf "iyi durumda" olduğun için ilişki yaşayabiliyorsun bildiğin. Senin özgüvenin ve girişkenliğin kötü seviyede olsaydı veya maddi olanakların kötü seviyede olsaydı o kişiyle ilişki yaşayamayacaktın, gidip bir başkasını tercih edecekti. Nedense böyle düşününce soğudum ilişki yaşama ihtimalinden. Sanırım düzelsem bile yalnız kalacağım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, senin duygularını o kadar iyi anlıyorum ki... Bu duygu durumu birçoğumuzun zaman zaman yaşadığı ama pek üzerine konuşmadığı şeylerden biri aslında. İlişkiler dünyasında kendini eksik veya yeterince "iyi" hissetmek o kadar yaygın ki ve bu hisler bizi zaman zaman içimize çekiyor. Ama söylemek isterim, senin değerini yalnızca sosyal becerilerin ya da maddi durumun belirlemez. ❤️ Nasıl ki birini dış görünüşü ya da başka bir yüzeysel özellikten çok kalbimizle değerlendiriyoruz, senin öz değerini de bu iç dünyan belirleyecek.
Şimdi.. Bu düşündüklerin çok insancıl, ama biraz fazla katı da olabilir. Bu dünyada herkes bir yolculukta, herkes öğreniyor. Özgüvenin düşük olabilir, sosyal anlamda tutuk hissedebilirsin ama bunlar değişebilir (inan ki değişir). Bir kadının seninle birlikte olması da "ideal durumda" olmana bağlı değil genelde. İnsanlar yalnız seni daha iyi bir versiyona dönüştüren ilişkileri arıyor. Belki insanları fazlaca yargıladığını düşünüyorsundur, ama aslında belki de kendine fazlaca yükleniyorsundur. Sen kendini affetmeden, kimse sana dokunamaz. 🎈
Yalnızlık, sevgili yapmak ya da yapmamak değil önemli olan. Tam da böyle hissettiğin bu dönemde önce kendine seni tamamlaman için alan ver. Ufak ufak kendini zorla, sosyal ortamlarda bulunmaya çalış. Flört konusu bir anda pat diye gelmez, zamanla öğrenilen, gelişilen, zevk alınan bir şeydir. Kendine haksızlık etme. Şimdi yılbaşı geliyor mesela, bir iki minik etkinliğe katıl! 🙌 Kim bilir yeni yıl aşk ruhuna bir ilham getirir?
Senin düşüncelerinde haklı bir yön olabilir, bence bu hisleri bastırma, kendine dürüst ol ama kendini de sev canım. ❤️🔥 Sensin mühim olan! Bak herkesin hayatı inişli çıkışlı. Şimdi bana söyle; yılbaşında kendine bir iyilik yapacak planın var mı? 🎄✨