Hiç ilişkim olmadan ilişki yaşamaktan soğudum. Yanlış mı düşünüyorum?

Sosyal anksiyete nedeniyle hiç girişken birisi değilim. Kendi cinslerimle bile pek samimiyetim yoktur, o yüzden çevrem yok denecek kadar az. Sosyal anlamda kendimi ispatlamadığım için özgüvenim düşüktür. Sırf girişken ve insanlarla iletişime açık birisi olmadığım için yalnız kalıyorum resmen. Bu arkadaşlık için de ilişki için de geçerli. Maddi olanakları da ilave edebiliriz. Sosyal olmak için para da gerekiyor sonuçta.

Psikolojik tedavi ile belki bu tutukluk düzelebilir, bilmiyorum tedavinin nasıl sonuçlandığını. Maddi sorunlar varsa onlar da düzelebilir belki. Hadi her şey halloldu ve bir kadınla ilişki yaşama ihtimali doğdu diyelim. Bu bana çok alçakça geliyor nedense. Birisiyle sırf "iyi durumda" olduğun için ilişki yaşayabiliyorsun bildiğin. Senin özgüvenin ve girişkenliğin kötü seviyede olsaydı veya maddi olanakların kötü seviyede olsaydı o kişiyle ilişki yaşayamayacaktın, gidip bir başkasını tercih edecekti. Nedense böyle düşününce soğudum ilişki yaşama ihtimalinden. Sanırım düzelsem bile yalnız kalacağım.

Hiç ilişkim olmadan ilişki yaşamaktan soğudum. Yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla