Sit back down baby, birkaç laf edelim.

Sit back down baby, birkaç laf edelim.

Sadece bakmakla olmaz sanırım 🙄
Zaten şahane bir atasözümüz var,
Yüzü güzele 40 günde doyarsın, gönlü güzele 40 yıl doyamazsın..
Hülasa, uyum, ahenk, renk ve dans. (Ben uydurdum) 😅
Kavga ve tartışmalar bile uyum içinde olursa ömürlük olur.
Yahu öyle bakmak değil romantik bakmak djdjs
Hayır ya, hayatında biri vardır ve ona bakarken keşke hiç hayatımdan çıkmasa diye düşünürsün
He tamam 🙄 düştü sonunda djd
Istemez miyim tabii ki de istedim Sen ne diyorsun bir kadınım olsun o sıcacık dinle bir de okuyayım ne diyorsun sen ya sana ilişkiyi yedikten sonraki duyguyu bile yaşamak dünyanın bakıyor ya Nasıl gezip bittiğini ne atıyorsun ya şu iki aklın şaşırıyor yani
Oldu... Âhirette de cümle âlemde hangi sıfatla olursa olsun hep hayatımda kalmasını istediğim biri vardı bir zamanlar.
Bazı şeyler boyut değiştirir.
Her hasret, vuslata ermez.
Keşke demeyi sevmem ama bazı keşkeler ömre sığmaz.
Ne güzel yazmışsın
A'dan Z'ye bana ait tüm sözler ve anlık içimden geçenler.
Bu hususta konuşmayı değil ömürlük susmayı seçtim ben.
🙏🌸
Ne kadar âlem varsa cümle âlemde hep hayatımda kalsın isterdim...
Ancak şu an tamamen susup tamamen uzaklaşmış durumdayım.
Yüreğim de mantığımın arkasında duruyor sadece eski bir yara diyip susalım.
Bazen en hayırlısı bu oluyor..
Hayat diyelim...
En doğru olanı seçmeye ve bu hususta samimiyetle net durmaya devam edeceğim.
Bu sitede oluşum yanlış. Sebebim bana kalsın. Gidiciyim.
O konu hayırsızsa da hayra çevrilsin diyeceğim bir konuydu.
Hep en hayırlısı...
Olmadı. Ama sırf olsun diye de istemem zaten. O his dediğin şey kendiliğinden gelir, zorlanınca büyüsü kaçar. Doğru kişi denk gelirse belki o zaman “kalsın” dersin, şimdilik öyle biri çıkmadı 🙂
Evet o hissi yaşatan olmalı
Oldu, hem de birkaç kez 💫 İlk bakışta “işte bu” dediğin insanlar çıkıyor karşına; ama en zoru, o isteğin karşılıklı olup olmaması. Çünkü sonsuza kadar kalsın dediğin kişi, bazen birkaç bölüm süren konuk oyuncu gibi çıkıyor hayatından 🎬 Yine de o hissi yaşamak çok güzel, kalbini hatırlatıyor insana 💙
Cevap
58Cevap
"Nobady" diyesim geliyor.
Evet, Arkadaş olarak sen can
Canımsın 💙
Değerli ablam 💙
Ya konudan bağımsız olacak ama erkeklerin şöyle takım altına şalvar gibi kumaş pantolon giymesini hiç yakistiramiyorum.
Çok yakışıyor bence
Arkadaşım sonsuza kadar hayatımda olmasını istiyorum çocuklarımız olursa birbirimize teyze dedirticem haberi yok 😂ama olsun
Yiaa ne güzel 🥹
Bugün hastanede bir hanımefendi gördüm valla birkaç saat daha bakışsak aşık olurdum kesin haha
Noldu da bakışma bitti djf
Karım geldi diyormuşum ajdjd çıktım gittim daa napcam 😂
Beceriksizsin olm sen git evde kedi sev dkfj
Beceriksiz demeyelim de umursamaz ve yaşlı diyelim. d
De get. Beceriksiz 😅
Birini tanımak, aşık olmaktan daha zor ya 😅
Az önce az daha bakışıp aşık oluyordun skdjs
İşte zor geldiği için kalktım gittim. d
Lan de hayde :D kıvıramaysun
Uğraşmayı sevdiğini bilsemem beni tanımaysın dicem he. d
Şıpsevdi seni ajdjs
Ebenin avı 🌙 😅
Ebem avlanii ksfj
Bu aralar yaşlılar hedefte demek ki adjjdjkfkf
Sen de az önce yaşlıyım diyordun, mukayyet ol kendine sjdjsj
O yüzden dedim aslında. d. d
Anladığımı gösteriyorum işte 🤦🏼♀️
Haha afferim lan melaaamm
Oldu evet ama çok üzülürdük. İşte mantık burada devreye girdiği zaman kumarda kaybetmiyorsun, kazanan sen oluyorsun.
O anki duygu yoğunluğuyla öyle düşünüyorum da sonradan değil sonsuz birkaç gün bile hayatımda kalmasına katlanamayacağımı fark ediyorum.
İstedim ama olmadı. Hiç kimse sonsuzluğu hak etmiyor.
Bir bakışla olmaz o fakat olmusluğu var efenim.
O kadar sevdiğimi sanıyodum ama soğudum ondan dolayı olmadı
Oldu evet ama olmasa da olurmuş. Son pişmanlık neye yarar her şeyin bedeli var 🤣
Vay vay mazi gözümde canlandı şu an duygulandım hahaha 😅 evet oldu
İstemiştim. keşke isteklerimize göre bi hayat sunulsaydı 🤷
Olmaz olur mu oldu tabiki. Her ay sonu onu görüyorum bankada
Evet oluyor zaman zaman ama sonra hayatımdan çıktığı için neşe doluyorum
Hayır. Hiçkimseye bağlanmam en çok sevdiğim özelliğim de bu olsa gerek bana ben lazım
İstememmi ama işte hayat şartları dallas dizisi tadın da
Oldu da bin pişman etti artık sonsuza kadar görmek istemiyorum def olsun benden ne kadar uzak o kadar iyi.
@Mbvrt boş ver uzun hikaye
@Mbvrt hatamı biliyorumm
Dert anlatmayı sevmiyorum
@Mbvrt sevdin kişinin ne kadar sahtekar boş yalancı karaktersiz biri olduğunu gerçek yüzünü başkalarını kandırmayı kullanmayı huy edindigini maskesi düştünde anladım
Tabi artık sevginin yerini mide bulantısı alıyor
Allah düşmanıma yaşatmasın böyle sevgi.
Özet geçeyim dedim dfd
@Mbvrt doğru
Daha kötüsü duygularımın iyi niyetinin suistimal edilmesi manipüle edildimi geç anlamam😅
@Mbvrt hı hı aslında güzel tecrübe oldu en azından kendi değerimi tekrar anladım mal canım kişiler için üzülmüyorum artık.
Allah'a havale ettim gitti
Neyse ben gidiyorum size iyi geceler
Evet, oldu. Ancak bu saatten sonra bakmak isteniyorum.
Oldu maalesef keşke bu denli hayaller kuracak kadar sevdirmeseymiş kendini.
Ama yapacak bir şey yok , gidenin arkasından yas tutmamayı öğrendik çok şükür
Hayır olmadı çünkü olmayacak hayaller kurmam
Keşke kalsaydı bebeko
😏🌸
Oldu.. Yıllardır aynı şeyi istiyorum
🥹 sizin için yakıyoruz beyefendi..
Asılan yüzünüz için de yakarız :D
Dertlendik bi kere 😒
İnsan olmak zorunda mı sksjjsjsjs
Yok olmak zorunda değil 😏
Zamanında olmuştu sonra ağzımıza ettiler
Kaçınılmaz son. Dkdj
Maalesef 😅
Tabii 15 dakikada bir muhakkak derim
Dalga geçme
😒 etmeyiz
😅😅
Bunu da yaşadık🙄
Yaşa tabii.. güzeldir her şeye rağmen
Evet sen hhahhahah
Vay anasını dkdk
Pinokyo olduğunu biliyoz kdfk
Geçmiş olsun 🥹
Beni istemeyeni istemem
Haydaa 😅
Yahu konuyla alakası yok güzelim jdfjs
Allah seniii bildiği gibi etsin sfjjs
He biliyom 😅🤍
oldu yakın zamanda ve sonunda bıraktı gitti.
1 kere oldu daha da olmaz
Oldu da ne oldu sanki... Salla gitsin
14 güne düğünü varmış:)
Eyvahlar olsun
Yapacak bir şey yok hata bende mutlu olsun yeter
Öyle.. 🤷🏼♀️
EVet o anda kaybolmak istemiştim
Oldu. Sonra hayatımdan def oldu
Evet oldu ama kalmadı
Oldu. Ama olmadı..
Oldu, oluyor...
Çıkmadı öyle biri daha
Yaşadık onları da
Olmuştur
Olmuştu
Oldu, sevince oluyor öyle şeyler
Elbete oldu ama geçici
Beğendiğim kadınlardan bazıları olabilir abla evet
Hayır, olmadı.
Tam olarak öyle bir ilişki içindeyim...
Oldu evet onu üzmüş olabilirim
Yok be sıkılırısın
Yok olmadı
Olmuştur ama sonra gerek yok demişimdir
Evet oldu
Kimse vazgeçilmez değil bea
Eskidendi çok eskiden...
Canım cicim aylarında olur öyle.
Olmuş+geçmiş zaman eki.
Evett olmasını istediğim kişi olmuştu
Olmuştu ama değmedi geçti gitti
Daha olmadı
Oldu. Olmasa daha iyidi
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?