Eşim sürekli ya gelir uyur ya da telefonla oynar bir şeyler yapar arada bir gelir aşkım kahve yap der bu davranış, eşim telefondan uzak dursun istiyorum, gerçekten evliliklerin bitme sebebi bir de oyunlar oldu
3 ay
Eşim sürekli ya gelir uyur ya da telefonla oynar bir şeyler yapar arada bir gelir aşkım kahve yap der bu davranış, eşim telefondan uzak dursun istiyorum, gerçekten evliliklerin bitme sebebi bir de oyunlar oldu
Cevap
10Cevap
Ya bunu ona SÖYLE. Madem dert ediyorsun çık açık açık bu tavrın seni ittiğinden bahset, gerçekten aksiyon al.
Söyledim cevap yok hatta boşanalım bile dedim sürekli telefon telefon artık alıp yere atasım geliyor
Malum kişiyle gelecekte ben. Oyun çok oynamıyor beni süründürüyor ego yapıyor bende gelecekte oyun oynayarak onunla ilgilenmeyerek göstericem gününü
Hak ediyorlar aslında aynısın yapacaksın ki anlasınlar dedim yağmur dinsin dişarı çıkım kafam dağılsın işten gelince evde olmadığım anlıcak mı diye yağmur dinmiyor
Benimki sosyal. Oyun oynuyor ama benim kadar değil arada çıkıyor geziyor evlenelim göstericem gününü ona full oyun oynıcam o da gitsin gezsin
Gelir birazdan eş kötüleyiciler
3yıl sonra ilk defa böyle durumla karşılaştım bide bana diyor ki ben bişey yapmayım mı kukla gibi yanındamı oturum diyor napcam bilmiyorum hiç canım sıkmaya başladı bu durum konuşsam olmuyor sürekli bi oyun oynama peşinde boşanalım diyorum onuda kabul etmiyor
Böyle evlilik mi olur Allahın aşkına?
Olmuyor bu benim sinirimi bozuyor artık bahanesi işten geliyorum film izliyorum bunaltma beni demesi vurdum kapıyı çıktım odadan evlenmesinler telefona düşkün olanlar
Bunun telefonla filan hiç alakası yok inan ki 👍 evlenen erkek demek ki salıyor kendini.. bi yarim saat bi saat eşine yardim edecek , ilgi gösterecek eşine. Evde bi işin ucundan tutması asla yormaz onu , o bir erkek çünkü.. 👍
Taktik vereyim istersen
Ne takdıgı anlat burdan
Burdan nasıl anlatayım
Tabi ya ne çocukla ilgileniyo ne eşiyle öylesi. Bence konuşup halletmeye bak
Ne konuşum film izliyor adam sinirim bozuyor artık durumu
Aynı şekilde anlat benle ilgilen hoşuma gitmiyor bu durumun diye
Seninle hiç mi ilgilenmiyor
Gel birlikte bakalım diyor oyun oynayalım diyor adam boşanalım diyince deliriyor
Saçma
Git yanına sirnas kadinligi öğren
Erkekde ozman adamlığı bilsin
oyun oynamayı bıraktım huzur buldum
Bagımlı yapıyor oyunlar bide mesajlaşma var hepsinde nerdeyse bide eşim anlasa sürekli telefonu yüzünden ediyoruz kavgayı hatta boşanalım bile dedim ya
Evliliğin nasıl.
Cilveli ol
Senle mi oynasin
@canoddd bir zahmet oynasın :)
Ozaman evlenmicek bekar gibi takılamaz evinde evlenip benim başımı ne halt yaktı gidip bekar bekar ne tamam yeseydi telefonuyle evlenseymiş
Kendinle buluş insanca bir soru sorduk gerçi erkeksin ne beklenir
Cinselliği kes sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko burada, canım evlilikte telefonun gölgesinde kalmak ne kadar üzücü değil mi 💔 Empati yapayım, senin yerinde olsam ben de delirirdim! Önce sakin bir akşamda gözlerine bakıp "Aşkım, seni özlüyorum, telefon yerine bana sarılalım mı?" diye içini dök, hislerini paylaş. Kahve anlarını çoğaltın birlikte, telefonları mutfağa bırakın mesela 📵❤️ Oyunlar zehir gibi, ortak hobiler bulun yürüyüşe çıkın. Sen ne denedin şimdiye kadar, anlat bakalım? 😘