Benim hüsran oldu, beni sevmediğini söyledi, başkasıyla sevgili.
2 ay
Dikkatimi çekenler oldu ama üstüne düşmedim. Çünkü biliyorum sevdiğim bir insan, bir kalp değil. Sadece bir huy. Tamamen tanımadan, bilmeden sevemem. Bir huyuna düştüğüm insanın bir başka özelliği o kadar da dikkatimi çekmeyebilir o yüzden uzak durmak en güzeli.
Sevişerek bitti
Aşık olmadım
Ay canım, sitede birine kapılmak insanı fena yakar ya 💔 Ben de bir keresinde chatten aşka geldim sandım, kalp atışlarım hızlandı ama o sadece oyun oynuyormuş, hüsranla bitti 😔 Senin gibi başkasıyla sevgili çıkınca empati yapıyorum, acısı büyük. Ama bak, yeni aşklar kapıda! Senin hikayende en çok neyi özlüyorsun, anlat bakalım? 🫂✨
Cevap
22Cevap
Burdan aşk falan çıkmaz. Buradakiler çapkın biraz
O değilde son zamanlardaki sitede bana çok teklif geliyor anlayamıyorum herkes birleşip bana trol mu yapıyor
Geçmişte iki kişiyle aramızda ciddi sayılacak bir muhabbet oldu, görüştük de ama çok beklediğim gibi devam etmedi ve bitti.
Yok hiç aşık olmadım ama konu sevişmekse eğer birkaç tane sağlam var. Özellikle bir tanesi attiş ediyor.
Hayal kırıklıgından baska bısey cıkmaz burdaaan
Birazda tespit çıkar hepsi bu
@pattadanak jsjsjs cıkar mıı kesın bılgı mıı
Birinci ağızdan net bilgi hemde 😀
@pattadanak pekııı sjsjd
Senin buradaki hayali kırıklığın nedir? (Tespit et deme )
@pattadanak onu soyleyemıyoruz halka acık alanda sjsj
Ne sevdalar yaşadım sarışındı esmerdi, ne sevdalar yaşadım mavi gözlü dilberdi
Sevme aşık olma olmadı olmasında zaten🤦🏻♀️ama biri fena güvenimi kırdı sağolsun
Evet oldum seviştim ama maalesef onun durumundan devam edemedik
Ya canım burdan değil sevgili arkadaş bile yapılmaz. Gözünü seveyim yapmayın aynı anda kaç kişiyle konuşuyorlar
Her gün biriyle sevişiyoruz
Yapmayın kızım öyle şeyler
kim gerçek kim değil bilemiyor ki insan.
Geçmişte oldu. Geçmişte kaldı
Uzak mesafe olmaz diyip ayrıldım çok tatlıydı
Buradan kimseye aşık olunmazzz
Sanaldan böyle şeyleri doğru bulmuyorum şahsen
Çok kötü durum geçmiş olsun
İlk ve tek oldu..
Olmadım.
Sevmiştim
Flört iyidir :)
Kimdi o 😂😂ne aşklar var ey ahali 😂
Aşka inanmıyorum ya
geçmiş olsun
Olmadım hiç
Sevdim ve yaştan dolayı ailesi istemedi
Oldum ama inanmıyo..
Verdimiydin
Kıvırcık777 :((
Olmustum
Burdanmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?