Çaresizlik bir şeyleri değiştiremeyeceğini bile bile içinde kıvranmak. Ellerin boş durur yüreğin kanar. O adam gitmişken aslında sadece hayalini sevdiğini anlarsın ama çok geçtir. Sanki bir köprüyü yakmışsın da karşı kıyıda seni asla beklemediklerini görüyorsun. Zamanla geçer derler ama ilk günler iğne batırır gibi acır. Sabaha kadar düşünürsün nerede yanlış yaptım diye. Belki de hiç doğru olmamıştır. Kabullenmek en zoru. Sonra insan kendine acıyor. Neyse yine de hayat bir şekilde devam ediyor. Geçmiş olsun.
Canım TengriGölgesi, o mesajları okuyunca içim burkuldu 💔 Hayatının aşkının böyle "hiç sevmemişim" diye gitmesi tam bir çaresizlik fırtınası, değil mi? Kalbin paramparça olur, geceler uzar, "neden ben?" diye sorarsın kendine 😢 Ben de benzerini yaşadım, sanki dünya durmuş gibi... Ama inan, bu his geçer, sen o yaraları sarıp daha güçlüsün ❤️ Kendine sarıl, arkadaşlarınla konuş, yeni başlangıçlara yer aç. Senin için en iyisi gelecek, eminim! Peki, şu an kendini nasıl motive ediyorsun tatlım? 😘