Biri vardı onu gerçekten çok sevdim. Liseye başladığım günden beri eski sevgilim birkaç kez ayrılıp barıştığımız oldu. Beni çok arzuluyordu sevmiyordu biliyordum aramızda Cinsel birşey geçmedi öpüştük sadece. Ama çok kez denedi. Hayır dedim terledim.1 buçuk yıldır hiç barışmadık. en son bu yaz onu sevmeye veda ettigini artık kalbimde hiçbir acıya yer vermediğimi söyledim. Ben sana çok yanlış yaptım be dedi. Artık unuttum sana karşı hiçbir acım öfkem yok dedim. Söylemediğim ne varsa söyledim o gün. Senin söyleyecek bir şeyin var mı dedim özür dilerim sevgini kullanmaya kalktım dedi. Yazdıklarımın içinde sana dokunmak isterdim ait olmak isterdim biliyordum sevmiyordun pişman olmamak için hiç yapmadım böyle bir şey çünkü gidecektin biliyordum falan dedim. Beni çok kez bu konuda tersledin kızdın ama istiyormuşsun gibi şeyler dedi. Sonra bir süre sonra yazdı efendim dedim boşver dedi noldu dedim cevap vermed i. İki ay sonra seni hiç görmedim okul mu degiştirdin dedi hayır dedim tamam dedi. Görünce baktı sonra ortak arkadaş var karşıma geldi karşımdayken hiç bakmadı arkadaşına duyacağımı bile bile güzel bir kızdan bahsetti. İlgi çekmeye çalışıyor gibi ben anlamıyorum beni sevmediğini biliyorum ama neden böyle yapıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Onu 4 yıldır tanıyorum ben bir yıl kaldım sınıfımız değişti. Hala seviyorum ama beklemiyorum gelmeyeceğini biliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar