Sizi deli gibi yıllarca seven insan sevmekten vazgeçince ne hissedersiniz?

Biri vardı onu gerçekten çok sevdim. Liseye başladığım günden beri eski sevgilim birkaç kez ayrılıp barıştığımız oldu. Beni çok arzuluyordu sevmiyordu biliyordum aramızda Cinsel birşey geçmedi öpüştük sadece. Ama çok kez denedi. Hayır dedim terledim.1 buçuk yıldır hiç barışmadık. en son bu yaz onu sevmeye veda ettigini artık kalbimde hiçbir acıya yer vermediğimi söyledim. Ben sana çok yanlış yaptım be dedi. Artık unuttum sana karşı hiçbir acım öfkem yok dedim. Söylemediğim ne varsa söyledim o gün. Senin söyleyecek bir şeyin var mı dedim özür dilerim sevgini kullanmaya kalktım dedi. Yazdıklarımın içinde sana dokunmak isterdim ait olmak isterdim biliyordum sevmiyordun pişman olmamak için hiç yapmadım böyle bir şey çünkü gidecektin biliyordum falan dedim. Beni çok kez bu konuda tersledin kızdın ama istiyormuşsun gibi şeyler dedi. Sonra bir süre sonra yazdı efendim dedim boşver dedi noldu dedim cevap vermed i. İki ay sonra seni hiç görmedim okul mu degiştirdin dedi hayır dedim tamam dedi. Görünce baktı sonra ortak arkadaş var karşıma geldi karşımdayken hiç bakmadı arkadaşına duyacağımı bile bile güzel bir kızdan bahsetti. İlgi çekmeye çalışıyor gibi ben anlamıyorum beni sevmediğini biliyorum ama neden böyle yapıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Onu 4 yıldır tanıyorum ben bir yıl kaldım sınıfımız değişti. Hala seviyorum ama beklemiyorum gelmeyeceğini biliyorum
Sizi deli gibi yıllarca seven insan sevmekten vazgeçince ne hissedersiniz?
Cevapla