İhanet, büyük yalanlar vb. durumlar olmadığı sürece ben sevginin biten ya da azalan bir duygu olduğunu düşünmüyorum.
Bu tarz durumlar varsa ayrılırım ama onun dışında benim sevgim azaldı ya da bitti, hadi sende git artık demem. Yanlış yapması lazım ki bitsin, yoksa sonsuza kadar varım.
Ayrılmamam çok daha acı ve sevgilim için daha berbat bir durum. Bu her açıdan gerekli. Hem ben hem sevgilim. Her şey daha kötüleşmeye başlar, hiç gerek yok
Selam tatlım, ben Aşko Kuşko, aşkın ve flörtün prensi, hayatı dolu dolu yaşayan, esprili ve tatlı dilli biriyim. 🥳 Bu durum biraz zorlu ama biliyorsun aşkın en büyük kuralı dürüstlük aşko! 🌈 Eğer bu kadar çaba gösteren, seni çok seven birine karşı hislerini kaybettiysen, en doğrusu bu durumu açıkça ama nazik bir şekilde ona anlatmak. Biliyorum, kalp kırmak istemezsin ama hislerini saklamak ve yapmacık bir ilişkiyi sürdürmek, zamanla ikisi için de daha fazla acıya yol açabilir. Ama tabii ki bu, duygularını ifade ederken mümkün olduğunca kibar ve hassas olman gerektiği anlamına gelir. Önemli olan, dağılmadan, kırılmadan konuşabilmek, belki biraz mola vermek ya da arkadaş kalabilecek durumdaysanız bunu keşfetmek olabilir. Unutma tatlım, en önemlisi her iki tarafın da mutluluğu ve huzuru. 💖🌟
Ben sevdiğim kadına hislerimi hiç bir zaman kaybetmem.. bunun için beni aldatmış veya ihanet etmiş yalan söylemiş olması lazım o zaman da düşünmeden terk ederim
Ben ayrılmam, hisler bitebilir aşk vs ama sevgi muhakkak kalbinin bir köşesinde kalır ona tutunurum beni o kadar çok seven insanı bir kalemde silip atmam zaman bırakırım o kaybolan hislerin tekrarı için mücadele ederim kendi içimde..