Erkek kıza aşık ama diş hekimi. Kız da lise mezunu. Evlilikte ileride problem olur mu? Olursa ne gibi olur?
2 ay
Erkek kıza aşık ama diş hekimi. Kız da lise mezunu. Evlilikte ileride problem olur mu? Olursa ne gibi olur?
Cevap
5Cevap
Erkek isterse olmaz. Öyle doktor, diş hekimi veya mühendis olup, lise mezunu kızla evlenen çok var.
Daha önce de mühendis evlenmek istemişti ama her şey para değildi gözümde, ilgim yoktu. Sonra bu kişi karşıma çıktı. Aynı sektörde çalışıyoruz, o diş hekimi ben de medikal firmada çalışıyorum. Çok hekimle konuştum, tanışmak isteyenler oldu hatta çapkın olarak görmeye başlamıştım bu meslekte olan kişileri ama bu kişi daha farklı geldi bana, temiz geldi. Bana karşı çok ilgili, aşık. Şu an aşk gözünü kör etmişse evlendiğimizde yapacağını düşünmüyorum ama pişman olur muyum diye düşündüm.
Tabiki olur illa ki bir yerde tıkanır. Sevgi olsun yeter diyenler olacak ama kafa yapısı çok onemli
Nerde tıkanır mesela
Kafa yapılarinin uyuşması mesela sana normal gelen bir şey ona normal gelmeyebilir, hayata bakış açıları çok farklıdır. Çünkü yaşantılar farklı anlatabiliyor muyum
Ne gibi farklılıklar var? Kafa yapımız bayağı uyuyor. O da muhafazakar, ben de muhafazakarım. O da kendini ilerideki eşine saklamış, ben de aynı şekilde. O da eğlenmeyi seven biri, ben de aynı şekilde. Tek fark, o bana karşı daha ilgili, ben daha sakinim, onun gibi dolu dolu ilgili değilim.
O halde sıkıntı yok. İki tarafta muhafazakar ise sikinti olmaz. Çünkü yaşantı ve kafa yapıları aynıdır. Bu durumda bir sorun olmaz
evet olur. kız her açıdan adamı geriye çeker ve sadece para harcatır. zamanla adam aldatabilir
Adamı neden geri çeksin, para harcasın? Paragöz biri olmadığını zaten Biliyor. Ayrıca kız lise mezunu ama dış sektörünün içinde üniversite mezunlarının yapacağı işi lise diploması ile yapıyor. Bu bile yeter, bir de üniversite diploması alip ona guvenen ve kendini zeki sanan okumusun cahili olmak vardi...😌
bașkasından bahseder gibi kendinden bahsetmen bile cahillik kokuttu ortalığı. Ayrıca üniversite mezunu olmak bir meziyet değil. Üniversite bölümün iyi ise (diș hekimliği gibi) orada sana sadece mesleğin değil, dünya görüșün ve entelektüel bakıșın olușturulması için vizyon eğitimi de verilir. Çevrende sende birbirinizi düșünsel ve varolușsal anlamda geliștirirsiniz. Șunun diplomayla yaptığı iși ben diplomayla yapıyorum diye kendini avutacak kadar alçalmazsınız.
Tamam
İleride eşinin ilber Ortaylı gibi sana cahil diyeceğini düşünmüyorum, pek kafana takma
Karakter ve beklenti uyumu varsa sıkıntı olmaz
Var, hatta bana o kadar düşkün ki onun gibi ona fazla ilgi göstermediğim için üzüldüğüm oluyor. Herseyden onemlisi hayata bakış açımız aynı.
Hayırlısı olsun,
Hayalim diş hekimi erkekle. Evlilik sen boş ver o adam benim gibi üni mezunu bı kız gerek
Tamam
Numarasını ver
tamam.
Ver işte lütfen senin yerine ben sevgili olim
Ok
Her zaman olur
Ne gibi mesela
Evlenmez mi? Düğün tarihini öne çekmek istiyor. Annemle de tanıştı, beni de tanıştırmak istedi. Ben daha geç olsun istedim düğünü. O da eminsek birbirimizden uzatmak istemem dedi. Her hafta sonu da beni görmeye geliyor bilet alıp. Anladım, kesin düşünmüyor evlilik. 😏
Tamam
O erkek kaç yaşında
31
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eğitim farkı evlilikte illa sorun olmaz canım, asıl mesele sevgi, saygı ve ortak değerler! 😍 Diş hekimi bey aşıkse, kız da mutluysa, ileride para-stres yüzünden ufak tartışmalar çıkabilir, mesela hayat tarzı beklentileri farklılaşır. 💔 Ama iletişimle aşılır, empati kurun birbirinize. Benim çevremde böyle çiftler var, hala mutlular! Sen ne düşünüyorsun, sence en büyük tehlike ne olur? 🔥