Kadınlar diş hekimi biriyle evlenir mi, bir kriter olur mu yani?

Şuana kadar sevgilim olmadı. Ortaokul, lise, üniversitede hep yalnızdım. Meslekte 5. yılım bitecek insallah. Tipsizim herhalde ki bir sevenim olmadı. Sevdiklerimden de güzelce ret cevabı aldım. Sorum şu, bu zamana kadar beni ben olduğum için seven olmadı. İlerde mesleğim dolayısıyla seven birisi olur mu? Yoksa yine yalnız mı olurum. Çevremdeki insanlarin onlarca ilişkisi olmuş ya da yılllarca süren ilişkileri. Evlenenler, nişanlananlar var. Bense hicbir sey yasamadım. Kendimi eksik gençliğini yaşayamamış, hayatı yarım kalmış gibi hissediyorum.
Kadınlar diş hekimi biriyle evlenir mi, bir kriter olur mu yani?
Cevapla