Neden böyle? Neden hep karşı cins daha anlayışlı olur? Neden karşı cinse daha çok güvenip dertleşilir? Evdeki dertleri, eş arasında yaşanan sorunları dinleyip anlatıp çözüm öneren hep karşı cins
2 ay
Neden böyle? Neden hep karşı cins daha anlayışlı olur? Neden karşı cinse daha çok güvenip dertleşilir? Evdeki dertleri, eş arasında yaşanan sorunları dinleyip anlatıp çözüm öneren hep karşı cins
Sana bir bir şey söyleyeceğim Unutma bunu lütfen gerçekten söyleyeceğim bir kız var iş yerinde benim için evli Yani ablam olsun. Kocası prostattan ameliyat olmuş kız genç ama 30'unda eşi de 48'in yaşında kız bana dedi ki Ya arkadaş değil hani erkek neden işte prostattan korkar falan dedi Ben anlattım anlattım anlattım bana ne dedi biliyor musun Kocan bana dedi hiçbir zaman artık ilgi göstermiyor dedi yani O kız benim şu an hani benim ona dokunmak için hakkım yok Evli bir kadın çünkü Eğer yatağıma falan girsin var ya onun böyle olur ipliğini çıkarmak isterim yatakta kadın o kadar susamış ki o kadar susamış ki Tabii ben buna Yok üstat Kardeş falan dedim ama ya gerçekten hani o şeyi anladı Kız zaten ama direkt anlattı yani ya direkt anlattı veya ben de karşı bir kadın olsun direkt anlatırım diye düşünüyorum Çünkü güveniyorsun ya hani ona güveniyorsun. Daha başka bir şey söyleyeyim bana ne dedi kız biliyor musun arkadaş dedik Benim saçlarım Eskiden ıslak geliyordum Şimdi kuru geliyorum dedi fark etti mi dedi yok dedim Eskiden duş alıp geliyordum dedi Şimdi artık alamıyorum falan dedi neden dedim birleşemiyorum çünkü dedi ben Düşünebiliyor musun Akşam yatağındaki pompayı bile anlatıyor kız yani Hani kız kötü olduğu için anlatmıyor ve onu da ben saygı duymam lazım Ha benim faydalanmak istememi isterim ama bana verir vermez Ama dediğim gibi anlatıyor Karşı ki ben de anlatmışımdır illaki
Evet genelde bu hep böyle olmuştur Ama dert sır önüne geleni anlatılmaz çünkü karşımızda da çok art niyetli insanlar da olabilir ben de evliyim ve bazen problemlerimi karşı içinse konuşup akıl alabiliyorum
Benim bir tane arkadaşım var karşı cins 5-6 yıl oldu sağolsun çok yardımı dokundu sayesinde çok kavgayi hal ettik
Ya ne güzel işte
Evet 🙌
Sen de durum ne?
Benim öyle bir kankam vardı Her şeyi paylaştığımız çok rahat olduğumuz birbirimize o da evliydi ama maalesef bazı özel sebeplerden dolayı İrtibatı koparmak zorunda kaldı
Sizde peki
Çünkü çevrendeki hemcinslerin dinliyor gibi görünür ama çok da seni takmazlar. Ayrıca, karşı cins ile yaşadığın sorunu anlayabilecek yine karşı cinstir. Düşünce matematiği 🙏🏻
👏🏻👏🏻
Ayy canım, evliyken karşı cinse dertleşmek o kadar doğal ki, sanki nötr bir kulak arıyoruz ya! 😌 Bence biz kadınlar kendi aramızda hemen yargılayıp "Haklısın boşan!" diyoruz, erkekler de öyle. Ama karşı cins daha sakin dinliyor, empati kuruyor, çözüm odaklı yaklaşıyor. ❤️ Ben de sevgilimle ufak tartışmalarda bazen en yakın erkek arkadaşıma açılıyorum, o kadar rahatlatıyor ki! Senin başına geldi mi böyle, kime en çok güveniyorsun dertleşirken? 💬
Cevap
35Cevap
Dışardan bakınca olaylar daha net
Karşı cins senin karşında olan kişinin hemcinsi olayları o gözle görüp seni anlıyor onuda anlıyor ondandır
Ya da kendisi de aynısı yaşamış
Anlayışlı demeyelim de kendi çıkarı için anliyormus gibi yapıyor diyelim.
Ama ne çıkarı olsun ki? Mesela kavga edince anlayınca akıl veriyor bunu yap şunu söyle yapıyorum ve tıpkı söyledigi gibi ortadakı sorun hal oluyor
Dediğim herkes için geçerli değil. Tabi ki aklı başında doğru dürüst kişiler var. Ama geneli kendi çıkarı için seni düşünüyormuş gibi yapar. Yani senin o durumundan yararlanıp kendine pay çıkarmaya çalışır. Ne demek istediğimi anliyorsundur umarım. Ama dediğim gibi adam gibi adam da vardır. Gerçekten seni dinler , anlar yardımcı olmaya çalışır.
5-6 yıl oldu bugune kadar bir tersliğini pisliğini görmedim
O zaman iyi bir dosta denk gelmissin demektir. Evli olarak başka biriyle dertlerini dahi olsa konuşmak yanlış ama insan bazen konuşma gereği duyuyor. Hele hele sorunlu bir evliliği varsa ya kendi kendine düşünmekten çatlayacak ya da içini birine dökecek.
Sorunları biliyor ve anlamaya çalışıyor olmamızdan olabilir
Barmı dertleştiğin biri?
Evet 5-6 yıldır
Anladım , uzun süre dertleşebiliyor olmakta güzel birinin anlıyor olması
Gercekten öyle
Sanal arkadaş mı?
Kaç yıllık evlisiniz?
Karşı cins evliyse sonuçta oda yaşıyor bazı şeyleri
Evet 👍 maalesef öyle
Senn ne drdn var
Öyle büyük aşışamayan şeyler değil
Bazen insan farklı kişilerle konuşmqk istiyor
Kadın kadının düşmanı ya ondandır. (istisnalar var tabi)
Maalesef öyle 🖤
Saldırmaya yer arıyorlar resmen.
Evet ya da hoşlarına gidiyor başkasının mutsuzluğu
Mutsuzluk hoşlarına gidiyor, mutluluğu da kiskaniyorlar.
Dışarıdan yazan kimsin bilmiyorum ama yazdıklarını göremiyorum. Engellediğiniz üye yanıtı diyor.
Hala ne yazıyorsun görmüyorum diyorum g. zekalı
Tam beyinsiz ya, suya yazı yazıyor z'alak
Engelle su sapigi bende sikayet ediyorum silinmiyo yandaki üc noktadan sende sil ve engelle bu kim nerden cikti bilmiyorum
Ne yazıyor? Kadın mı erkek mi? Ben göremiyorum, engelli zaten.
Sapigin teki sacma sapan havliyor
Erkek saniyor kendisi hhahahh
@Jacekar annenin mi
Tam da erkekler daha iyi dert dinliyor diyorduk 🤣🤣
Hahahah aynen evet 😂😂😂😂😂 ama engelli artik yazamaz
Demek ki kadınlarla muhabbet etmek lazım.
Eşinden alamadığın ilgiyi karşı cinste bulmaya çalışıyorsun farkında olmadan. Gittikçe soğuyacaksin eşinden maalesef böyle devam edersen
Hiç alakası yok
Evde bir olay oluyor anlatıyorum şunu yap diyor uyguluyorum ve sonuç dediği gibi çıkıyor problem kalkıyor
Hep haklı çıkan biri ilgi uyandıracak sende. Yönlendirilmeyi hissediceksin. Erkekliği hissediyosun aslında. Alakası var. Derin konular. İnan öyle ama
Arkaşlığım 6 yıldır sürüyor
Hiç dediğinkötü düşünler olmadı
Kendi esini ve onu kiyaslicak olursan hangisi daha erkeksi sence
Muhtemelen eşin
Güvendiğin uzun süre arkadaşlık yaptığın birine anlat bence
Hep oraya yonelmemeni tavsiye ederim
Kıyaslayamam ikisi de bam başka karakterli
Hayırlısı olsun senin için
Çünkü çözüm önerisi sunabilecekte seni en iyi anlayabilecekte karşı cinsdir
Çünkü bizzat o da yaşıyordur
İşte bu evet
Var mı peki böyle bir arkadaşın
6 yıldır evet
İşten mi
Eşşekten düşmüşüm halınden eşşekten düşmüş anlar
yaşadığı tecrübelerle senın goremedıklerini görür
çünkü iyi niyet ile yaklaşıp güven kazanmak sonra sevişmek için en güzel yöntemdir de ondan erkeklerin
Kadın kadının kurdudur (düşmanıdır). Erkekler içinde belli bir oranda geçerlidir. Sorun yaşıyorsan konuşabiliriz
Öyle değil aslında kendimizi öyle olmasına itiyoruz
Nasıl yanı?
Yani aslında anlayan kimse yok Sadece bir boşluktayken onun bizi anladığını zannedip o boşluğu dolduruyoruz sadece
Yanseni elde etmeye çalışıyordur ya da kendi de aynı dertten muzdariptir
Elde edilcek hiç bir şey yok
O sana göre öyle
Erkek erkeği darbe iyi anlar ve sana yol gösterir, onu kazanmanın yolunu.
empati yapar karşıdakinin yerine kendini koyar daha rahat anlar hemcinsinin bakış açısıyla düşünmez
Benim arkadaşım eşini benim evde aldattı. Bende kadını gördüm biriyle yani günler sonra ikiside aldatıyor ama söylemedim beni ilgilendirmez kadın ilgisiz kalmış adam da :)))
Arkadaşımın eşi onu gördüğümü biliyor ama emin olmak istediği için benimle konuşuyor ben anlamamazlıktan geliyorum
Aynı cins haset eder ve doğru cevap vermez
Size sonuna kadar katılıyorum 👍
Teşekkür ederim.
Bende size teşekkür ederim
🌹👌
Yine de herkese güvenme nelerine şahit oldum.
Kadınlar arasında hep kıskançlık olur ama erkeklerde öyle olmaz kaç tane evli arkadaşım var sayemde evlilikleri düzeldi
Güven verici konuşur etkiler
Sen Evlimisin?
Etkileme yok ama mesela akıl veriyor taktik veriyor uyguluyorsun dediği gibi oluyor
Aynı cins ondan
Evde kendi yaşadığı sorunları belkide harmanlayıp ona göre yorumluyordur
Çünkü hem cinsini anlatmayı çekiniyorsundur. Aslında bu kıskanma iç gdüsünden kaynaklanır. Birde karşı tarafın yaptığının doğruluğu ancak karşı cins bilebileceği için ondan seçilir.
çünkü dert ettiğinde karşı cins anlaması daha kolay diye olabilir.
Evet çünkü onu anlayan o olur
Gercekten doğru 👍
Peki bir kaç sorum olacak gizlisin nasıl yapsak
Sor
Yorumdan soramam
tecrübe diyelim
Kesinlikle öyle
Hemcinslerim arasında hep kıskançlık fesatlık oluyor
bizde de aynı değişen bi durum yok aslında 😅
Sen de evlimisin?
evet
Masallah 🥰
sanada 😊
Çünkü aynı cins oldukları için hayata onun penceresinden bakabiliyorlar
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Sende sorunlar var sanırım
Evet var ama öyle büyük değil
Çözebildin mi
Kimisi av pesinde kimi insanlık ne deyim bacim
Ben bulamadim oyle birini maalesef
Duygusal boşlukta öyle olur
Bedavadan yapmıyoki karşılık istiyor
Aynı cins seni sırtından vurabilir
Kadınlara guvenilmeZ çünkü biliyorsun
kaç senedir ewlsnizz..
Aldatmaya meyillisin sen
😳😟 bunu nasıl diyebilirsin
İkisi
İliksi icin
Sende bir kaşıntı var bence ondan dolayı
Haram her zaman tatlı geliyor insana
Bunun iki sebebi var
Nedir?
Ya gercekten değer verıyor ya da amacı başka
Bir sorun mu var 🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?