Kadınlar olarak evlendiğimiz, çocuğunu taşıdığımız adamlara sadık olmakla hata mı ediyoruz acaba?

Ünlülerin Dişleri diye bir instagram hesabı takip ediyorum. Diş doktoru kadın bir doktorun hesabı, diş sağlığıyla ilgili bilgi vermenin yanında magazin, ev dekorasyonu, moda hakkında paylaşımlar yapıyor. Bir de hafta sonları da “DÖK İÇİNİ” diye bir bölüm yapıyor. Her statüden evli, bekar kadın takip ediyor. Ağırlıklı olarak anladığım kadarıyla evli kadınlar takip ediyor. Erkek takipçi daha az sanki. Kadına “DÖK İÇİNİ” köşesine öyle mesajlar geliyor ki kadınlardan çoğu kadın evli ve aldatılmış, kocaları ya yeni evliyken aldatmış ya ikisinin bebeğini taşırken hamileyken aldatmış, lousa bunalımı yaşarken aldatmış, bazısı kendisinden olma bebeğiyle/çocuklarıyla karısını başka kadın için kovmuş, dün de bana yorumlardan konuştuğum bir herif sohbet teklif etti ben de can sıkıntısına kabul ettim. Adam başından söylüyorum. Evliyim, ben anlaşılmak istiyorum, benim de ihtiyaçlarım var diyor. Adamın bir çocuğu var. Ben evli erkekle konuşmam seni en iyi anlayacak kişi karındır. Karın sana aynı şeyi yapsa ne olur diyorum adam moralimi bozma diyor. Bir kadın kocasının daha nasıl ihtiyacını karşılayabilir? O söz ettiğim sayfanın storylerindeki kadınların sadece 1-2 tanesi boşanmış. Geri kalan kadınlar ekonomik özgürlüğü olmadığı için ya da olsa bile okumuş kadın olsa bile çocuğum babasız kalmasın aile bölünmesin diye çekiyor. Hep de çalışmaya gidiyorum, iş seyahati diye ya da erkek arkadaşımla oyun oynayacağız diye ya da karısının ailesinin yanına gittiği birkaç günü fırsat bilip yapıyor. Bir kadın kocasına nasıl yaranır? Erkekler için daime kendi ihtiyaçları var ama hiç acaba ben karımın ihtiyacını karşılıyor muyum diye sormak yok. Erkeğin ihtiyaçtan anladığı şey bana *m versin. Kadının tek ihtiyacı y*r*k değil. Kadın y*r*k sevdalısı olsa zaten tek bir adamla evlenip de s**KS hayatını kısıtlamaz kadın istese kabul etse gökten y*r*k yağar abartmıyorum yağar. Bu sitede de böyle şeyler okuyorum. Hadi bunlar trol diyelim. Ama bunlar gerçekten var. Aldatan kadın çok çok nadir. Benim anladığım şey paranı kazan, kocan bile olsa, çocuğunu bile doğurduğun adam olsa inanma, güvenme, mutlaka cepte birileri olsun ve asla sosyal medyada evli olduğunu belli etme. Gelinlikle, kocanın adıyla hesap açıp da gelin damat çocuk yüzük kalp emojileri koyma.
Kadınlar olarak evlendiğimiz, çocuğunu taşıdığımız adamlara sadık olmakla hata mı ediyoruz acaba?
Cevapla