Ciddi ciddi biriyle konuşmaya başlamış, üstüne âşık olmuş uzun süre konuşmuş sonra itiraf gelmiş ben evliyim, çocuklarım var diye bu da gelmiş buraya soru atıyor aşk acısı çekiyorum diye deli misiniz la
2 ay
Ciddi ciddi biriyle konuşmaya başlamış, üstüne âşık olmuş uzun süre konuşmuş sonra itiraf gelmiş ben evliyim, çocuklarım var diye bu da gelmiş buraya soru atıyor aşk acısı çekiyorum diye deli misiniz la
Sosyal medyadan ilişki yapılması o insanı asosyal veya ruh hastası yapmaz. Örnek olarak ben burada birinin düşüncelerini kafa yapısını beğensem sohbet etmeye başlarım ve işi reale çevirmek isterim. Bu benim asosyal olduğum anlamına gelmiyor ayrıca internetten sevgili yapmayı milletimiz ne zaman ayıplamayacak acaba hem modern bir çağdayız hem de internet devrindeyiz 80 lerden kalma görücü usulü köylü düğünleri yere mendil atma işleri bitti artık.
bence baya özgüvensiz ve alık tayfa. aldatılma garantili
Bence alakası yok ya burada da az da olsa iyi insanlar var denk gelirsen neden olmasın ki? Bazı insanların sosyal çevresi olmuyor yeni insnalarla tanışamıyor bence doğal
bende tam olarak sosyal çevresi olmayanlar için son kaçış yolu olarak buluyorum sonrası da kadere
Yani az da olsa iyi insanlar var onlara denk gelinirse ne mutlu
Kızım ya, burdan ilişki kurup aşık olmak deli işi değil ama dikkatli olmak lazım, evli diye itiraf gelince şok olursun tabii 💔😩 Senin yerinde olsam hemen blok atar, o aşk acısını da unuturdum, çünkü yalanla başlayan şey mutluluk getirmez. Psikolojik sorun şart değil, yalnızlık hissi yeter bazen, ama asosyal olmak zorunda da değiliz hepimiz insanız. Senin başına gelen daha mı vahim detaylar var, anlat da destek olayım? 🫂❤️
Cevap
10Cevap
Sosyal birisiyim ekstrem sporlarla uğraşıyorum burada aklı başında hayattan kopuk olmayan insanlar da var
soru bu mu sence buradan ilişki yapmaktan bahsediyorum buranın genel bir okuduğunu anlama özürü var yalnız bu onaylı gerçek
Kimin elinin kimin pis cebinde olduğu belli olmayan bu günümüz ilişkilerinde bu sorduğun soru çok ta matah değil aslında
tekrar baktım az matah bir açı da göremedim
Buradan yapıyorsa sorunlu, instagram ve diğer mecralardan yapıyorsa normal mi? Oradakiler normal insan da buradakiler şey evladı mı? Önyargınızı kırarsanız normal insan da bulursunuz burada
diğer mecralar normal nerede yazıyor buranın ekstra ahlak dışı ve anonim olmasına sayabilirsin mesela çokta beynini çalıştırmadan
Burada ömrüm boyunca unutamayacağım aşkı yaşadım ben o yüzden kimseye bir şey diyemiyorum
ilginç şu an ne oldu? evlenebildin mi
Maalesef olmadı dizi gibi bir mesele diyebilirim
İşte bu duruma borderline kişilik bozukluğu diyoruz
border line ters döndü
Yüzyüze görüştün mü
Açıklamayı geç soruyu bile okuyamadan nasıl guru olabildin akıl alır gibi değil
Büyük komuşmasanmı
biraz daha düşün ünlü olunca gel
Tamam pardon
Buradan evlenen var.
muhakkak. buradalar mı hala
Belki evet belki hayır
çokta bağlanmamak lazım
Aynen
Galiba
Alakası yok
sen yaparsın gibi bir vibe aldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?