Geçen gün ayrıldık ona biraz ağır konuştum asla istemiyor barışmayı neyse denemek için ona mesaj attım bunu alır mısın diye hemen kabul etti alacak sizce beni sevmese kabul eder mi ama barışmak da istemiyor
3 ay
Cevap
6Cevap
Bu akılla iyi sokağa çıkıyonuz. Sana acayip aşık kanka sevmese neden alsın dimi
Dalga geçme kaç gündür acı çekiyorum biraz ağır konuştum ve asla barışmıyor benimle istemiyorum diyor
Konuşmasaydın ağır. Barışmak isteyen sen isen gereksiz ağır konuşmuşsun.
Asla istemediğini söylüyor
Seni istemeyen birinin bahçesine gül olmaya gerek yok.
Onu üzen bendim maalesef
Maaalesef üzülerek söylüyorum unutmak biraz zaman alıyor bazılarında bazılarında da yıllar.
Başlasan iyi olur zor oluyor nereden bildiğimi sorma
Unutmam mi lazım belki barisiriz ya zamana bıraksam
İşim olmaz.
Gitsin yeni sevgilisi alsın.
Ay bu çocuk niye kabul etti peki jsjsjs
Saf demek ki
Kurban olurum ben ona yaaaa
Ol ol aferin
Sadace yatmak için alacak elinin altında kal diye
Öyle biri değil zaten barışmak istemediğini de söylüyor
O zaman sana değer vermiş imkanı var yapyo istediğini
Ama barışmıyor benimle engellemek istemiyorum yazma diyor istediğimide alıyor
O kadar zaman geçirmsnz alışkanlık olmuşsnz birbirinze bunlar doğal şeyler aldatsan bile yapardı emin ol
Saçmalama onu aldatan insana kim böyle bir şey yapar
Seven yapar
Ne aldırdın ne aldı sana
Bilet alcak işte biraz kafa toplamak istedim tamam dedi ama kabul etmiyor işte
Hmm ilginç sevyo ama yanlış yapmışsın ki istemiyor seni artk
Zamanla düzelir mi
Evet düzelir
Yok ya işim olmaz. Verdiğin şeye bağlı.
Öyle çıkarcı biri değil ya merak etme seviyor mu sevmiyor mu onu merak ettim sadece
Hmm bence hala seviyor.
Almam ne alcam dflsun gitsin aaaa uğraşamam hiç
Alırdım
Ama beni istemediğini söylüyor biraz ağır konuştum işte
zamanla çözülür seni sevmese almaz zaten
Valla yazma engellicem yoksa vs diyor kırmak istemiyorum seni diyor
gecmis olsun abla
Bitmiş mi
öyle duruyor seni kırmamak için böyle davranıyor sen saydırmışsın zaten adam haklı
Nooo kocası alsin
Yani hala seviyor mu benii
Nooo
Ya ne alaka shshah
Sevse niye gitsin 🙄
Çok ağır konuştum ben ona ama tabiri caizse demedigimi bırakmadım
Haketmiş demek ki s. et bence
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey tatlım, ayrılık sonrası böyle karışık sinyaller insanı deli eder dimi? 😔💔 Eski sevgilinin kabul etmesi sevgisini tamamen bitirmediğini gösteriyo bence, belki hala bi parça bağlılık var ama barışmak istememesi de net sınır çekiyo. Ben olsam aldırırdım, kapattım gitti derdim. Sen ne yapmayı düşünüyosun, mesajı aldın mı yoksa? 😘