Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dusunceleriniz önemli..
Ayrılalı 2 ay oldu. Şimdi onun için oldukça önemsiz olan bir eşyayı benden geri istiyor. Ben ise onu görüp görmeme konusunda bile emin değilim. Ne yapmam gerek, amacı ne? İlişkim 6 yillikti
Görüşmek istemiyorsan elden teslim etme karyola ya da bir yere bırak ordan alsın. Muhtemelen bahane arıyor görüşmek için ve yakınlaşmak istiyor olabilir başına vurmuştur belki 6 senede çok şey yaşanmıştir tekrarı olur mu acaba diye düşünüyor olabilir
Benim de eski sevgilimde teknolojim bi aletim kaldı. İsteyemiyorum çünkü onunla iletişime geçmek istediğimi falan sanmasın. Bunda önceki küsüşmemizde o bana mesaj atmıştı eşyanı vereyim diye öyle barışmıştık.
Cevap
1Cevap
Tekrar nabzını yoklamak istiyor olabilir. Tavrını Merak etmiştir
Kanka peki onunla sevistiniz mi. görüşünde yatağa atmasın seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?