Biriyle görücü usulü görüşecektim, aracı olan kişi bana 2 yıllık mısın 4 yıllık mı dedi utanmadan, ben de 4 dedim. Bu çok mu önemli erkek için
2 ay
Benim adıma gram önemi yok isterse ilkokul mezunu olsun ama karsındaki kişinin karakter ve prensiplerini bilemem ve sonucta görücü usulu demek mantık evliliğine bi adım daha fazla adım atmak demek bu durumda önemli sayılabilir çünki ikinizde birbirinizin gelir aeviyesine bulundugu konuma vs göre kafanızda bi görüş oturtucaksınız zamanla neler olur bilinmez ama normal sartlarda bu sadece detayın detayı dıyebilceğimiz hiç önemsenmicek bi durum umarım musmutlu bir gelecek herkesle olur hoşçakalın 🤗🌹🏵️🌺🎈🍭🍫
Hey fiyoonaaa, görücü usulünde 4 yıllık lisans mezunu olduğunu söylemen bence hiç sıkıntı yaratmaz, aksine artı puan! 😎 Erkek için önemli olan statü falan değil, senin enerjin ve uyumunuz. Aracı utanmadan sormuş ama sen dürüst davranmışsın, bravo kız! 💪 Bu görüşme nasıl geçti, heyecanlı mıydın yoksa? Anlat bakalım, merak ettim! ❤️
Cevap
6Cevap
Bebeğim yalan söyleyince sana ne kazandıracak bu yalanı
Bu andavalın oğlu ne iş yapıyor peki o ne Okumuş
ben olsam önemli değil derdim ama o ne der bilemem
Reddettiysen sıkıntı yok. Yalnız erkekler genelde hiç okumamış olsun istiyorlar.
Senin mavi gözlü eleman tekmeyi vurdu galiba hani evlencektiniz 😁
İsmin defne değil mi niye başkasıyla karıştırayım 😁
Nerede yaşıyorsun onu söyle bi
?
nikahına alacak sanki ne sorup duruyor ki
Değil dikkate bile almamıştır o kısmı
Kadın kim söyle bana da bulsun
Abi siz ne yaşıyorsunuz ne alaka
Niye yalan söylüyorsun
Üzülme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?