Görücü usulü görüşmede 2 yıllık yerine 4 yıllık lisans mezunuyum demek sıkıntı olur mu?

Biriyle görücü usulü görüşecektim, aracı olan kişi bana 2 yıllık mısın 4 yıllık mı dedi utanmadan, ben de 4 dedim. Bu çok mu önemli erkek için
Görücü usulü görüşmede 2 yıllık yerine 4 yıllık lisans mezunuyum demek sıkıntı olur mu?
Cevapla