Açıktan 4 yıllığa tamamlarsak lisans mezunu mu sayılıyorum?

Örgün eğitimden bir farkı olur mu memurum

Açıktan 4 yıllığa tamamlarsak lisans mezunu mu sayılıyorum?
Cevapla