2 yıllıktan açıktan 4 yıllığa tamamlayıp yüksek lisans yapılabilir mi?

Ben 2 yıllık tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuyorum bunu dgs sınavı ile 4 yıllığa açıktan sağlık yönetimine tamamlayıp yüksek lisans yaparak öğretim görevlisi olmayı düşünüyorum. Bunu yaparken sekreter olarak bir hastanede çalışmayı düşündüğüm için dışarıdan 4 yıllığa tamamlamamak istiyorum. Dışarıdan 4 yıllığa tamamlayınca yüksek lisans yapılabiliyor mu acaba? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
2 yıllıktan açıktan 4 yıllığa tamamlayıp yüksek lisans yapılabilir mi?
Cevapla