Bir erkek sıkıcısın diyince sıkıcı mi oluyoruz normalde boyle dememde sevgilim bunu soyledi ve ilk duyusum degil?

Komik değilmişim, soğukmuşum, kaba imişim ve muhabbetim sarmıyormuş. O öyle deyince öyle mi olur yoksa yalan mı? Yani bir insan sıkıldığı birinin yanında durmaz bence. Şaka yapıyor ama hep söylüyor ve bugün kavga ettiğimizde "konuşmaya başladığın gibi can sıkıyorsun, hiç konuşmasan daha iyi" dedi, baya ciddi söyledi bunu. Komik kızları sevdiğini söylüyor hep, nasıl komik olabilirim?
Bir erkek sıkıcısın diyince sıkıcı mi oluyoruz normalde boyle dememde sevgilim bunu soyledi ve ilk duyusum degil?
Cevapla