Konuştuğum erkeğe gün için de çok konuşamıyoruz diye yakındm?

O da az konuşalım ki akşam birbirmizi ozleyeleim dedi çok konuşursak biseyler değişebilir. Dedi sizce haklı mı (her gece konusyoruz). Gün içinde daha az.

Konuştuğum erkeğe gün için de çok konuşamıyoruz diye yakındm?
Cevapla