Yeni tanıştığım çocuğa ne zaman canım demeliyim, ilişki sınırlarını nasıl koyarım?

Arkadaşlar bir çocuk ile tanıştım aşırı samimi olduk, çocuk yavrum falan diyor sürekli ama ben sınırlarımı koyduğumu belli etmek istiyorum. Kendi de zaten benim orta aradan konuştuğumun farkında ama ben daha çok sınır koyduğumu ve zamanla her şeyin olduğunu belli etmek istiyorum. Mesela ne zaman canım demeliyim? 😅😅😅 Kendi hep sen kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman diyor. Biraz da hakimiyet bende olsun istiyorum, ilişki tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim

Yeni tanıştığım çocuğa ne zaman canım demeliyim, ilişki sınırlarını nasıl koyarım?
Cevapla