Öncelikle merhaba gençler. Büyük kızımın hesabından giriş yapıyorum. Kendim nasıl hesap açacağımı bilemedim. Sanırım burada sorularımıza yanıtlar alıyormuşuz belki bana da yardımcı olabilirsiniz.
İki kızım var biri 21 diğeri 14 yaşında.
14 yaşında ki kızım geçen günlerde bana bir erkek arkadaşı olduğunu söyledi. Sinirlenip bağırıp çağırmadım anlayışla karşıladım. Hatta arkadaş gibiyizdir. Fakat geçen gün kızımın galerisine bakarken bir fotoğraf yakaladım kötü bir fotoğraf değildi aslında sarılıyorlardı ve bir arkadaşları da çekmiş belli ki. Oldukça masumane bir sarılmaydı ama yinede kızımı fazla samimi olmamaları gerektiği konusunda uyardım. Fakat kızımı arkadaşlarıyla gezmeye yolladım ve onları bir akrabamız görmüş. Kızımın yanına selam vermeye gitmeye ksrar vermiş ancsk gördükleri karşısınds doğru bana gelmiş. Kızımla sevgilisi biraz fazla yakın görünüyorlarmış. Söylemesi hoş bie şey değil ancsk kızım sevgilisinin kucağındaymış. Bunu bana söylediğinde haliyle çok sinirlenip kızımı hemen eve çağırdım. Biraz kavga ettik ilk önce durumu reddetti sonra kabuk kabu ve kendini savunmaya başladı. Biraz cinsel hayatları var belli ki. Ve onlsr dahs çok çok küçükler. 14 yaşındalar !! Kızıma sözümü nasıl dinletirim? Ergenlik dönemind eolduğu için çok üstüne gitmek istemiyorum. Sizce nasıl bir tutum ve davrnsış sergilemeliyim? Burada belki 14 yailarında aklı başında kızlar vardır. Lütfen yardımcı olun iletişimimizi nasıl güçlendirebilirim?
İki kızım var biri 21 diğeri 14 yaşında.
14 yaşında ki kızım geçen günlerde bana bir erkek arkadaşı olduğunu söyledi. Sinirlenip bağırıp çağırmadım anlayışla karşıladım. Hatta arkadaş gibiyizdir. Fakat geçen gün kızımın galerisine bakarken bir fotoğraf yakaladım kötü bir fotoğraf değildi aslında sarılıyorlardı ve bir arkadaşları da çekmiş belli ki. Oldukça masumane bir sarılmaydı ama yinede kızımı fazla samimi olmamaları gerektiği konusunda uyardım. Fakat kızımı arkadaşlarıyla gezmeye yolladım ve onları bir akrabamız görmüş. Kızımın yanına selam vermeye gitmeye ksrar vermiş ancsk gördükleri karşısınds doğru bana gelmiş. Kızımla sevgilisi biraz fazla yakın görünüyorlarmış. Söylemesi hoş bie şey değil ancsk kızım sevgilisinin kucağındaymış. Bunu bana söylediğinde haliyle çok sinirlenip kızımı hemen eve çağırdım. Biraz kavga ettik ilk önce durumu reddetti sonra kabuk kabu ve kendini savunmaya başladı. Biraz cinsel hayatları var belli ki. Ve onlsr dahs çok çok küçükler. 14 yaşındalar !! Kızıma sözümü nasıl dinletirim? Ergenlik dönemind eolduğu için çok üstüne gitmek istemiyorum. Sizce nasıl bir tutum ve davrnsış sergilemeliyim? Burada belki 14 yailarında aklı başında kızlar vardır. Lütfen yardımcı olun iletişimimizi nasıl güçlendirebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar