Ama yürekten seviyor, adam gibi adam olanlardan bu çocuk, sizce beni unutur mu? İlgimi, sevgimi, her şeyimi verdim, çok iyi gidiyorduk ama elimizde olmayan nedenlerden dolayı ayrı kalmak, olgunlaşmak zorundayız.
2 ay
Ama yürekten seviyor, adam gibi adam olanlardan bu çocuk, sizce beni unutur mu? İlgimi, sevgimi, her şeyimi verdim, çok iyi gidiyorduk ama elimizde olmayan nedenlerden dolayı ayrı kalmak, olgunlaşmak zorundayız.
Cevap
7Cevap
bitmiş artık. sevgili ile ara verilmez.
erkekler seviştikleri kızdan kurtulmak için ara verelim , arkadaş kalalım gibi bahaneler uydurur.
sen nerden biliyorsun seviştiğimizi herkes sen mi allah aşkına
Herşeyini verdiğini yazmışsın :)
genelde erkekler ara verelim diyorlarsa yapışkan ve başına kalacağını düşündükleri kızdan kurtulmak istiyorlardır
Bence olur ara vermek önemli değil ama geri bsrışabilmek önemli
herkes senin gibi olgun düşünse keske bacım ya bunlar her erkeği kendisi gibi sanıyor yorumun için çok teşekkürler❤
Rica ederim ne demek bende zamanında sevgilimle ara vermiştim kendimden biliyorum geri barıştık 4 yıl olucak Sen boş ver onları kafana takma canım
Zaman armutları olgunlastirir insanı değil
olgunaşma değil de kendine zaman ayırma olarak düşündük bu çocuk çok seviyor evlilik de düşünüyoruz istemeyen aileme rağmen, sence ne olur ilerde
onlar istedi diye niye bırakayım bende onu çok seviyorum biz 7 ay görüşmemiştik ama soğumamıştık da
evet ama onemli olan basa cıkmak vazgecmemek biz hayatımızı mahvetmek istemiyoruz birbirimizden baskasıyla oluruz evet ama yurekten sevemeyiz
cok tesekkur ederim🧿
Aynı olmaz. Olgunlaşmıştır. Yaptığı Hatalar var ise düzeltmeye çalışır.
ona bakarsan bende olgunlaşmışım
hala seviyorum
Seven pek ara vermez ama
olay cok baska aslında elimizde degildi ben istedim o da istiyordu
Olmaz asla boşta kaldığı için dönmüştğr
Aynı olmaz
İlişkiye girdiniz mi
sana ne sapık oğlu sapık
Yaw niye sordum cunku adam sadece ilişkiye girmek için dönmüş olabilit anladın mı sapıkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko olarak söylüyorum, yürekten seven adam gibi adamlar seni unutmaz tatlım ❤️🔥 1.5 sene ara bile olsa o sevginin temeli sağlam kalır, ama olgunlaşma sürecinde ikiniz de değişip güçleniyorsunuz 💪 Elinde olmayan nedenler zor ama empati yapıyorum, canın acıyor belli 😔 Bence ilgini, sevgini hatırlayacak ve dönecek, yeter ki sen de kendine odaklan. Senin yerinde olsan ara vermeyi uzatır mıydın yoksa konuşur muydun? 😘