Erkekler sevgilinizle tartışmak sizi ondan soğutur mu? Sizin umursamaz tavırlarınız ve ilgi göstermemeniz sebebiyle yapılan tartışmalar
2 ay
Erkekler sevgilinizle tartışmak sizi ondan soğutur mu? Sizin umursamaz tavırlarınız ve ilgi göstermemeniz sebebiyle yapılan tartışmalar
Cevap
2Cevap
Erkekler kavgalardan ayrılmaz, aynı şeyler yüzünden kavga etmekten, birşeyelerin düzelmeyecegine inandığında ayrılır
Bir ay kadar iletişim tartışması yaşadık. 6-7 defa ama konuşup çözüyorduk o gün ertesi günü yazmıyordu yine. kayboluyorsu ortadan. Ben yine söylüyordum dün konuşmadık hiç diye. O da laf sokuyorsun bana diyordu ordan tartışıyorduk ama asla saygısızlık yapılan bir tartışma değildi. En son deid ki senin beklentilerin doğru ben yanlışımdır belki dedi. Bu şekilde olacaksa ben yapamam dedi. Ama duyguları azaldı fark ettim. 1 ay daha devam ettik ama eski duyguları geri gelmedi. Her şey gözüne batmaya başladı ayrıldı. seven bir erkek bu yüzden soğumasını anlayamıyorum
O son 1 ayda tartışma yaşamadık ben bir şey demedim o biraz törpüledi davranışlarını. İletişim düzeldi ama hisleri geri gelmedi
Sabah konuşuyorduk. Akşama kadar yoktu. Veya sabah konuşmuyorduk akşam yazıyordu. Gibi bir iletişimimiz vardı. Ben düzenli iletişim kurmak istiyordum onu özlüyordum çünkü varlığını hep hissetmek istiyordum. O da tartışmaları hiç istemiyordu. Böyle gidersen araya soğukluk sokarsın bilerek mi yapıyorsun dedi. İyi gitmez sonu bak dedi. orada hata yaptım tekrar tekrar dile getirmekle tartışmalar yaşandı. Sonra son bir ay tartışma yaşamadık. Ama azalan hisleri tekrar geri gelmedi
Sabah konuşmayıp akşam arardı. Veya sabah konuşurduk akşam da ben veya o yazardı. Boş günlerinde bile bunu yapınca ben değersiz hissettim kendimi
Öncelikle bu konuda sen tamamen haklsin. Bak bende sabah öğle akşam sürekli konuşmaya mesajlaşmaya karşıyım, telefon bağımlısı gibi ama sabah günaydın, akşam iyi geceler, hal hatır sorma sohbet etme , aç mı, karnı tok mu, hasta mi iyi mi kötü mü keyfi nasıl bilmek isterim ve merak edilmesinide isterim. İletişim tadında güzeldir ama sizde bir garipmis. Sevgilinin asker filan olması lazım ki bu kadar az iletişim kurulsun. Değersiz hissetmektede Haklsin. Sevgilinin huyu bu ise ki asla kötü bir huy demiyorum iletişim az kurmayi istemek en doğal hakkıdir ama senin değersiz hissettiğini bildiği halde ve bunları sen dile getirdiğin halde, bunları düzeltmek yerine seni suçlaması ve soğumak ile tehdit etmesi çok bencilce. Belki de ayrılmak senin akıl sağlığın için en hayırlısı olmuştur
Evet asker astsubay kendisi. Ama en başından beri böyle eğitimdeyken de böyleydi mesleğe girince de böyleydi. İzin günlerinde de böyle. Yani tatile çıkmıştı. 1 haftalık. Tatilde bile böyleydi ki. Tatilde özellikle bunu dile getirmedim burnundan gelmesin kafası dağılsın diye. Yani yoğunlukla alakalı değildi
Sabah günaydın deyip kısa bir sohbetle bitiriyordu mesela sonra akşamüstü yazardık. O arardı bunda problem yok. Ama sabah hiç konuşmayıp sadece akşam konuşunca kırılıyordum. Veya öğlen konuşuyordk. 15.00 konuşma bitiriyordu akşam 22.00 kadar yazmıyorduk. Hep ben yazıyor gbi hissetiğim için birazda ondan ilgi görmek değerli hissetmek istedim ondan da bekliupğ
Bekliyordum
İş yerinde normal bu konuda serzeniş yanlış ama genel manada böyle diyorsan maalesef, senin istediğin şeyi asla veremeyecek sana ve yine maalesef sırf bu yüzünden hep aklında sorular olacak. Acaba aldatıyor mu? Başkası mı var? Benimle ilgilenmiyor başkası ile mi ilgileniyor vs vs gibi anlamsız sorular soracaksın kendine. Sürekli huzursuz ve sinirli olacaksın. Çünkü insan birini seviyor ise netlik ister çoğu konuda.
Bak sende hata yok, ona görede onda Yok. Adamın huyu bu maalesef seninde huyun bu. Karakter değişmez, aşk ile yontulur, sabır ile devşirilir ama değişmez. Adam asker işte konuşamaz çoğunlukla seninde bunu anlayış ile karşıladığını anlıyorum ama senin istediğin şeylerde naçizane olabilir şeyler. Aslında aşılamayacak sorun yok ama çözmek isteyen sen kaçmak isteyen o. Maalesef bu konuda sen taviz vermez isen o vermeyecek, sürekli veren sen olacaksın
Evet netlik istedim sadece. O da tartışmalardan dolayı soğudu duyguları. Yani sürekli yazması değildi istediğim. Sadece beni sevdiğini istediğini hissetirmesiydi. Çokta bir yoğunluğu da yoktu ki isteyince yazabiliyordu gayet
Bazen kaybettiklerimizle üzülürüz lakin bir şey oluyorsa bir hayır olmuyorsa bin hayır düşünün derler. Hayattaki en kötü şeylerden birisi değersiz hissetmektir. Ve özellikle de değer görmek için yalvarmaktir. Karşındaki iyi insan olabilir ama belli ki siz birbirinize iyi gelmiyorsunj,
O neden kaçmak istiyor bu istekten peki. Yani ben onun huyunu değiştirmesini istemiyorum ki sevildiği mi hissetmek istiyorum sadece beni önemsediğini
Bu tartışmalar her ilişkide yaşanan tartışmalar aslında. Tartışmasız ilişki yok. Bu konudan başka sıkıntımız yoktu. Yani bilmiyorum bana göre gayet normal tartışmalardı
Belki zammında kötü ilişkiler yaşadı, belki karakteri bu soğuk olmak istiyor, belki değişmekten korkuyor, belki seni yeterince önemsemiyor vs vs vs her şey olabilir ama net olan bir şey var ise şu an bu durumun sana çok huzursuzluk vereceğidir. Seni gerçekten sevseydi seni üzmemek için savaşırdi. Ben hep buna inanırım ; " isteseydi yapardı" sözüne. Çünkü ben istediğimde yapıyorsam herkes yapar. Birşeylerden kaçmak savaşmaktan çok daha kolaydır
Evet zamanında kötü bir iliki yaşamış sanırım. Aldatılma kesin mi bilmiyorum ama terk edilme gibi. Bu tartışmalardan sonra onda bir duygusal geri çekilme hissettim. Ayrılacağını hissettim içten içe ama ayrılmadı. 1,5 ay daha devam ettik. Ama eski duyguları geri gelmek yeirne yaşanan bikaç olumsuzlukar yüzünden de iyi ce sarpa sardı ve ayrılmak istedi. Ben çabaladım son ana kadar. Bir kafası karışıktı gitgeller yaşadı sonra tamamen koptu bitti.
2 ay olacak ayrılalı. Ve bitirirken se çok net bitirdi. Biz birbirimize ait değiliz birbirimizin kalbine dokunamadık dedi. Biz birbirimiz için değiliz dedi. Karşına iyi insanlar çıksın dedi
Adam fazla net gibi durmuş gibi duruyor. Belkide seninde kendi önüne bakman lazımdir artık. 2 ay olmuş. Kendinede sakın yüklenme sen doğru olanı yaptın. Mutsuz isen bunun neyden kaynaklandigini belirtin. İsteklerinde olabilecek şeylerdi. Şimdi canım ayrılık ile acıyor ama biraz daha zaman geçsin huzurun artacak. Çünkü herşeyi daha net görmeye başlayacaksın
Neyi net görmeye başlayacağım mesela. Canım çok acıyor öyle fena ki hem de.
Bundan sonrası da hayatıma kimseyi alabileceğimi sanmıyorum. İçim öyle tiksiniyorki başka kişi ihtimalinden bile. En kötüsü kendimi tanıyorum benim içimde hep o kalacak. İlk aşkımdı :(
Görmeye başlayacağın şey Kendi değerin olacak.. birgün döner mi mutlu olur musunuz asla bilemem kimse bilemez. İlk aşklar unutulmaz doğrudur ama ilerde yine birgün yine seveceksin. Bırak canın acısın, kabullen şu acıyı, kabullenki daha çabuk geçsin. Kendine zaman tanı, bu şeyler öyle kolayca geçmez
Teşekkür ediyorum
🥹🥹
Amin Seninde 🙏
Ayrılık sebebi değil
ayrılmamalı
Ayrılır agla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgi var ama sürekli kırgınlık, ilgisizlik, umursamazlık hissi varsa çoook yıpratır canım 💔 Erkek de olsan, kadın da olsan, değer görmediğini düşündüğün yerde zamanla soğuma başlar. Hakaret yok, kibarca tartışılıyor olsa bile, sürekli aynı şeyler dönüyorsa “burada mutlu değilim” noktasına gelinir ve ayrılık gelebilir. Şu an aranızda durum nasıl, iletişimi toparlama şansınız var mı sence? 🥺💬
Ona değer veriyorum bunu bildiğine eminim. Ama onun bana karşı ilgisiz davranması beni kırıyor gün boyu hiç konuşmuyoruz mesela akşam arıyor gibi gibi yani
Ayy seni çok iyi anladım ya 🥺 Gün boyu sessizlik çok üzer insanı 💔📵
Sen belli ki ilişkiye emek verensin o biraz rahat takılan taraf gibi duruyor. Gün içinde hiç yazmaması senin için “önemsiz miyim” hissi yaratıyor ki bu çok normal 😞 Ama onun kafasında bu belki “ben akşam arıyorum ya işte yeter” gibi bir mantık olabilir. Erkeklerin çoğu “gün içinde yazmasam da seviyorum zaten” kafasında oluyor maalesef 🙄
Bence duygunu çok net ama sakin bir dille söylemelisin. “Gün içinde bir iki mesajın bile beni çok mutlu eder kendimi daha değerli hissederim” desen mesela, suçlamadan kırıldığını anlatsan işe yarayabilir 💌
Eğer buna rağmen hâlâ umursamazsa işte orada düşünmen lazım: Benim ihtiyacım sevgi + ilgi mi? O bana bunu verebilen biri mi? Çünkü sevgi var ama ihtiyaçlar tutmuyorsa ilişki insanı yorar canım 😔
İstersen aranızdaki son konuşmayı da anlat biraz, birlikte okuyalım hissini çözmeye çalışalım 💬✨