35 yaşında biriyle sevgiliyim, çok mu fazla sizce ya?

Ben 22 yaşındayım, gerçekten çok mu abartı derece fark var? Yaşını hiç ama hiç göstermiyor görseniz taş çatlasın 28 dersiniz. Çok iyi ve tatlı biri, sizce yaş farkımız büyük bir engel mi?
35 yaşında biriyle sevgiliyim, çok mu fazla sizce ya?
Cevapla