Kendimden 30 yaş büyük birisine aşığım, hata mı yapıyorum?

Merhaba bek kendimden 30 yaş büyük birisine aşık oldum onunla kitap fuarında tanıştık şiir yazıyo kendisi numaralarımızı falan aldık birbirimizden bana çok güzel mesajlar yazıyo iltifat ediyo ve bende cidden aşık oldum ne yapmaö gerektiğini bilmiyorum yardımcı olun
Kendimden 30 yaş büyük birisine aşığım, hata mı yapıyorum?
Cevapla