40 yaşındayım hoşlandiğim adam 37 yaşinda. Sizce olur mu olmaz mı?

Bu arada yaşımdan genç görünüyorum, hiç 40 gibi görünmediğimi söylüyor herkes. Hatta şaşırıyorlar yaşıma. Eğitimli, kariyerli, bakımlı ve ortalamanin üstünde güzelim. Biraz seçici olduğum için yalnizim. Zaman da çabuk geçiyor. Hoşlandiğim biri var 37 yaşında. Meslektaşım. Ondan hoşlanan başka kizlar da var tabi ki benden genç kızlar. Adamın parlak bir kariyeri ve yakışıklı bir tipi var, zeki biri. Sizce benden 3 yaş küçük olması nedeniyle şansım az mı?

Yani 37 yaşındaki adam sana bakmaz sen 43 45 liklere bak dermisiniz yoksa 3 yaş erkekler için önemsiz mi? Bu arada niyetim tabi ki evlilik yani takılmalık değil. Yorumunuz nedir?

40 yaşındayım hoşlandiğim adam 37 yaşinda. Sizce olur mu olmaz mı?
Cevapla