Bu arada yaşımdan genç görünüyorum, hiç 40 gibi görünmediğimi söylüyor herkes. Hatta şaşırıyorlar yaşıma. Eğitimli, kariyerli, bakımlı ve ortalamanin üstünde güzelim. Biraz seçici olduğum için yalnizim. Zaman da çabuk geçiyor. Hoşlandiğim biri var 37 yaşında. Meslektaşım. Ondan hoşlanan başka kizlar da var tabi ki benden genç kızlar. Adamın parlak bir kariyeri ve yakışıklı bir tipi var, zeki biri. Sizce benden 3 yaş küçük olması nedeniyle şansım az mı?
Yani 37 yaşındaki adam sana bakmaz sen 43 45 liklere bak dermisiniz yoksa 3 yaş erkekler için önemsiz mi? Bu arada niyetim tabi ki evlilik yani takılmalık değil. Yorumunuz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer