Hoşlandiğim adam 37 yaşinda ben 40, sizce adım atayım mı?

Yaşımdan çok genç görünüyorum ve güzelim. Onunla meslektaşız ama o benden çok daha başarılı.

Her konuda onu çok beğeniyorum. Bu arada onu beğenen etrafta 25 lik 30 luk kızlar da var. Ama tabi genç olsa da çoğu güzel değil normal tipler. Ben ayrica çok da kültürlü ve kariyerli biriyim. Genç kızların çoğu mesleğe yeni başlamış, beş parasız, kariyer yapamayan ve ekonomik olarak birine yaslanmayı planlayan insanlar. Bense kariyerimi oturtup , evimi arabami arsamı alıp yatirim yapan biriyim.

Yani biri gelsin hayal ettiğim hayatı bana sunsun diye beklemiyorum. O hayal ettiğim hayatı zaten kendim kurdum.

Şimdi hoşlandiğim adama açılmayı planliyorum ama o benden 3 yaş küçük, yakışıklı kariyerli, başarılı biri. Yani aynı erkeği 40 yaşinda olan ben de istiyorum , 25 lik 30 luk kızlar da istiyor. Sizce adam kimi tercih eder? Şansım % kaç?

Hoşlandiğim adam 37 yaşinda ben 40, sizce adım atayım mı?
Cevapla