Yaşım 27 bazen geç kaldım diye çok üzülüyorum bazen de evlilik nasıl olacak düşünsenize bunca yılın alışkanlığı her şey değişecek garip hissettiriyor ama istiyorum galiba ya birini sevmem birinin de beni sevmesi lazım galiba
2 ay
Kesinlikle katılıyorum ve bunu bende kendime söylemeye başladım. Sevmek ve sevilmek lazım gerçekten. Birini özlemek birinin sesiyle mutlu olmak muhabbeti ile huzur bulmak lazım ya.
Galiba öyle zor bir dönem
Yani zor ya da değil bu kısmıyla ilgilenmiyorum, yıllardır çalışıyorum, hep aynı şeyler aynı kişiler ve öyle çok sevgilicilik muhabbetleri de yaşamadım, bir tane oldu uzun yıllar süren. Şimdi insan yaş ilerledikçe anlaşılmak ve sevilmek, güvenilmek ve huzur istiyor.
Beni o kadar iyi anlattın ki, şu an direkt kalbim senle senkron 🥹💘
Bu yaşlarda kafanın karışması o kadar normal ki, hiç yanlış bir şey yapmıyorsun. Evlilik fikri hem güvenli geliyor hem de “ya hayatım komple değişirse?” diye tedirgin ediyor, bu çok insanca bir şey.
Bence önce “evlilik” değil, “nasıl bir ilişki istiyorum?” diye düşün. Kendini güvende, değerli, huzurlu hissettiğin birini hayal et. Zaten doğru kişi geldiğinde evlilik fikri daha az korkutucu oluyor. Şu an karar vermek zorunda da değilsin, hayatın için deadline yok 🕰️✨
Sence şu an kalbini daha çok ne korkutuyor; yalnız kalmak mı, yoksa yanlış biriyle bir ömüre adım atmak mı? 💭💕
Cevap
7Cevap
Evlilik isteği gelir gelmez bas nikahı olsun bitsin nasılsa bi gün bunu yaşayacaksın
Net biri olmalı hayatımda
Hiç mi yok
Ya varda tanımaya çalışıyorum kafama yatması lazım benim boyum 173 onunda 176 işinde gücünde ama farklı şehirlerdeyiz
Çokmu uzak
Ben Bitlis o İzmir ama oda doğulu ikimizde ailenin tek çocuğuyuz niyeti ciddi olarak görünüyor sence boylarimizda sorun var mi
Yok be neresi sorun olsun boya çok takılma gayet uyumlu olursunuz
Ciddi olduğunu anlamak için taktik falan var mi🤗
Ona taktik yok ciddi olan her şekilde bunu sana yansıtır
Hayır nasıl anlarim yani
İnan bunu kadınsal iç güdülerin ile net bir şekilde anlarsın özel bir yeteneğe ya da başka bir şeye gerek yok sadece şuna dikkat et ondan herhangi bir elektrik alıyor musun ona dikkat et
Aile yapısına bak
Bi kaç sene sonra sevgiyi de göz ardı edecek mantık evliliğini düşünmeye başlayacaksın
şu an bile mantıkla ilerliyorum
En iyisini yapıyorsun
Ne istediğini bilmiyorsan zaten o iş yürüme Z ileride de sıkıntı olur
Tamamen cesaret işi. Bazen çok aptal, kötü kalpli, beceriksiz, kurnaz kadinlarin evli olduklarını görüyorum.
Yav evlenip ne yapacaksınız evlilik meraklısı kadınlar hayatta başka hedefleriniz olsun
Yaş 50 ye gelince görürüm ben seni camdan tek başına bakarken
İlla kı evlenecen benim de 5 seneye dek evlenmeye nıyetım var yeni 27 oldum kadınlar gibi triplere gırmıyoruz biz kaldı kı bu zamanda evlenenlerin çoğu boşanıyor hepsini geçtim düzgün insan mı kaldı? Çoğu insan yalnız. 35 e kadar evlenmeyen var siz bu durumu çok büyütüyorsunuz merak etme evde kalmassın😀
Ben erken yaşta aşkı tatmak istiyorum sevdiğim adamla gezip tozmak istiyorum bir şeylerini paylaşmak istiyorum zaten yaş 27 birini tanımak zorken bilmiyorum bu sene evlenicem
İyi evlen al başına belayı evlenenler çok mutlu sanıyosunuz demi hahahahaa
İyi kı uzun süredir kadınlardan uzağım çoğunda mantık yok
Lan ne alaka mnyk misn evlenmek yuva kurmanın neresi kötü ya kafayı mı yediniz belki ben zina etmiyorm evlenmek istiyorum
Evlenmek sana göre güzel bişey olabilir arkadaşım bana göre berbat bişey
Kadınlar çocuğunun akıllı olmadığını düşündüğüm için evlenmiyorum kendıme uygun birini bulsam belki evlenirim bilemiyorum
Tamam sen evlenme sen kal
Evlenmiyorum zaten aq benim derdım sana mı battı evlenme meraklısı git evlen gör hayat nasılmış
Ha bir kadına laf anlatmışsın ha da taşa aynı aq
Bu yüzden takılıp geçiyorum çoğunuzda beyin yok aq
Benim verdiğim cevaba bak onın verdiği cevaba bak senin gibi kadınlar her türlü kötü üslubu hakediyor mk
Onun*
Sen önce Bence bir kadın düşmanlığını bir kenara bırak nasıl konuşması gerektiğini lütfen öğren üslubun inanılmaz derecede bozuk hiç kimse aynı değil ben canavar da değilim Ben sadece her insanın herkesin isteyeceği bir şekilde helalinden yuva kurmak istiyorum Bu kadar basit
Üslubum iğrenç falan değil hanfendi evlenmemeyı bir sorun olarak gören herkesten soğuyor ve sığ düşünceli buluyorum kadın nefreti yok Ayrıca akıllı olmayan kadına tahammül yok sadece.
Çok fazla kadınla ilişkim oldu görüşmüşlüğüm oldu kadınları çözdüm diyebilirim
Peki iyi akşamlar
Gerçekten evlenenlerin çoğu boşanıyor ve mutsuz. Umarım siz mutlu olursunuz ben sıcak bakmıyorum çok mutlu olun ne diyim
Evet bence de
Evet sevgi saygı doğru kişi olursa neden olmasın
Yaş ilerliyor artk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?