Ben bu konuda geri kafalı mı dersiniz ne dersiniz bilmiyorum netim. Kendime 1 hak sundum sevgili konusunda olursa olur olmazsa bir daha kimse olmayacak.
O hakkımı da kullandım 6 senedir de kullanıyorum. Çok sorun yaşadığımız da oldu ama hep sonuna kadar deniyim pişman olmayayım kafasındayım. Hatta o da öyle.
Bazen nefret ediyorum ondan bazen çok seviyorum. Durduk yere de oluyor bu. Bazen evlilik olsun istiyorum bazen de diyorum onu mı çekecem tek tabanca yaşa kafanı dinle.
Bazen saçma düşüncelere kapılıyorum tamam onu seviyorsun ama senin istediğin hiçbir özelliğe sahip değil yaşı, davranış, boy olarak benle aynı aslında boyu da çok takmam diğer ikisi uygun olsa ama onlar da yok arada bir bunu düşünüyorum sonra boşverip mutlu olmaya çalışıyorum. Neden oluyor bu neomal mi ya bir bana mı oluyor
O hakkımı da kullandım 6 senedir de kullanıyorum. Çok sorun yaşadığımız da oldu ama hep sonuna kadar deniyim pişman olmayayım kafasındayım. Hatta o da öyle.
Bazen nefret ediyorum ondan bazen çok seviyorum. Durduk yere de oluyor bu. Bazen evlilik olsun istiyorum bazen de diyorum onu mı çekecem tek tabanca yaşa kafanı dinle.
Bazen saçma düşüncelere kapılıyorum tamam onu seviyorsun ama senin istediğin hiçbir özelliğe sahip değil yaşı, davranış, boy olarak benle aynı aslında boyu da çok takmam diğer ikisi uygun olsa ama onlar da yok arada bir bunu düşünüyorum sonra boşverip mutlu olmaya çalışıyorum. Neden oluyor bu neomal mi ya bir bana mı oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer