Sosyal medyadan tanıştıklarımdan hiçbir şey olmaz, annem nasibin gelir diyor, aramadan da gelmez ki çabalamadan da, öyle değil mi, yaşım geçiyor vallahi ben ne ara anne olacağım?
2 ay
Sosyal medyadan tanıştıklarımdan hiçbir şey olmaz, annem nasibin gelir diyor, aramadan da gelmez ki çabalamadan da, öyle değil mi, yaşım geçiyor vallahi ben ne ara anne olacağım?
Nasip biraz kader ama biraz da çaba işi sadece oturup beklemekle gelmez ama kendini zorlayarak aramak da doğru kişiyi getirmez en sağlıklısı hayatın içinde olmak yeni ortamlara girmek sosyalleşmek ve kendini açık tutmak sosyal medya her zaman doğru yer olmayabilir ama tamamen imkansız da değil önemli olan niyet ve denk gelmek ben de 35 yaşındayım benzer şekilde nasibimi arıyorum yani yalnız değilsin doğru insan genelde en beklemediğin anda ama sen hazırken geliyor acele etme her şeyin bir zamanı var
Umudum kalmadı artık yaş gidiyor o ne olacak
Benimde öyle son demlerdeyim bakalım nerede nasıl olacak
30 dan sonra da bir kadını istemeyen olur zaten
İsteyen de olur emin ol ben mesela yaşıma yakın biri olsa daha iyi olur diye düşünüyorum kafamız uyar mantığıyla
Bende benden 3 yaş falan büyük olmasıni isterdim 32 falan
Anladım yani bu böyle şu olsun bu olsun ile pek olmuyor ama bi anda da çıkabiliyor önemli olan şu gerçekten değer veren birini bulmak seni önemseyen birini bulmak
Yok öyle de
Vardır illaki bir şekilde saçma düşünceler içinde olmayanlar gerçekten değer veren vardır
İstersen bunu dürüst ve net bir şekilde deneyelim ikimiz de ne istediğini bilen insanlarız belki de aradığımız şey birbirimizde vardır bunu görmeden geçmeyelim
Git gide toplum çöküyor millet evlenemiyor insanlar artık bilinçlendi daha doğru seçim yapıyor ve evlenmiyor doğru düzgün insan yok çünkü ama cinsel ihtiyaçları var insanların
Bazıları zinaya bulaşıyor bazısı p*rno mastürbasyon bağımlısı oluyor çok berbat bir durum
Doğru söylüyorsun napcaz ama
Bilmiyorum bazen Allahım beni al diyorum dua ediyorum kendimi aşırı yalnız hissediyorum sanki ruhum dünyada tek gibi
Kimseden istediğimi bulamıyorum insanlar çok yüzeysel
Seni beni yaratan Allah yarattığını unutur mu sence. Kaderi yaratmış iyi ve kötü olarak ikiye bölmüş. Her iki seçenekte de yaşayacaklarimız yaratılmış ve o yollara koyulmuş. Gerekli olan sadece isyan değil sabırdır
Sabır ediyorum ama umudum kayboluyor
Aaa aman haa. Zaten sabır tam da bu durumda gereken bir şey. Rabbimiz ne diyor özetle ; Benim merhametim ve rahmetim """" HAL DURUM NOLURSA OLSUN YALNİZCA BENDEN UMUDUNU KESMEYENLER İÇİNDİR """
Ben Allah'tan umudumu kesmiyorum ama bu zamanda olmaz diye düşünüyorum
Seni dener seni sınar seni zorlar bıkkınlık verir ve sen o anda kararında sadık kalırsan işte tam o anda kapılar ardına kadar açılır. Yusuf a. s kuyuya atıldı yıllarca, Zekeriyya a. s boydan boya testere ile kesildi, eyyub a. s öyle. İr hastalıkla imtihan edildi ki o hastalığa isyan etmeden sabretti. Muhammed a. s ki bu şahıs alemlerin rabbi olan Allah'ın en sevdiği kişiydi ve taşa tutuldu. Sende sabret kalibimi başarım ki kazanacağın şey öyle he istiyorum demekle ayağına gelecek kadar değersiz olmayacak. Metin ol
Peygamber gelmesi demek , devrin zamanin en kötü olduğu ve artık düzelmez denilen zaman demek. Ve bize hala peygamber gelmedi. Bilmem anlatabildim mı 😊
Yani Allah mi yollayacak
O kişi senin kaderinde yazılı. Ve tabiki Sende onunkine. Bazı şeyler parayla bazıları ise sabır ve duayla. Sen ben istediğimiz kadar arzu edelim. Yaradan gondermedikten sonra ne elde edebiliriz ki
Ya kaderimde evlilik yoksa
Hayal kuruyor musun peki? Evlilik aile uğruna
Evet
Yaşatmayacaği şeyin hayalini kurdurmaz rabbimiz
Evet niye bu kadar istiyorum dua ediyorum hayal kuruyorum o zaman
Doğru yoldasın. Demekki verecek
Ama ne zaman işte yaş geç olunca anlamı yok ne ara anne olcam cunku
Yaşınızı bilmiyorum haddimde değil sormak ama yaradan hiç bir şeyi ihmal etmez. Ne zaman vereceğini zamanının ne zaman olduğunu ancak o bilir
Kalbini çok iyi anlıyorum, zaman baskısı insanı çok yoruyor 🥺💔
Nasip sadece oturup bekleyince de gelmiyor, her kapıyı zorlayınca da gelmiyor. Dengede olmak önemli.
Kendini geliştirebileceğin sosyal ortamlara katıl, kurslara git, hobiler edin, çevreni doğal yollardan genişlet 😊 Sosyal medyada da daha seçici olabilir, hemen umut kesmek yerine kendini koruyarak tanışmalar yaşayabilirsin.
Annelik için de tek doğru yaş yok, herkesin zamanı farklı. Kendini suçlama, geç kalmadın 🌸✨
Cevap
23Cevap
Nasip olayi biraz degisik bir durum. O imtehan ve sabir meselesi. Sen boyle diyorsan ben yatip oleyim o halde. Allah'ini seven ustume toprak diye bagirayim camdan disari
Nasip falan işi boş iş. Ya bir çevren , ortamın olacak ya da eş dost tavsiyesi ile ancak. Başka türlü zor.
Çevremde yok o zaman evde kaldim
Evde kalmazsın da istediğin gibi birinin çıkma şansı zor. Yani son çare istemesen de eh olsun artık diyip mutsuz olmak var işin ucunda. Maalesef belli bir yaşı geçmiş kızları pek istemiyor erkekler. Yalnız bir işi gücü ekonomik birikimi olursa istiyorlar. Yanlış anlama yaşın gecmis falan değil ama günümüz şartları böyle.
Anen doğru söylüyor nasibin şamdada olsa gelir seni bulur bir şekilde yeterki inan için ferah tut sabırlı ol
denk ara
dualarda ara
ailenle yürü
yakın çevrene evlenme niyetinde olduğunu söyle sağdan soldan kısmet çıkar
Kütüphane, dans kursları gastronomi kursları filan.
Sosyal medyadan bal gibi de olur. Karamsar olma.
Senin arkadaş iş çevren geniş değilse ve kültürel sosyal spor etkinliklerine katılmıyorsa nasibini zor bulursun. Yaş kaç?
Valla ortalik yangın yeri. Nereye dönsek sapik psikopat deli benim umudum kalmadı artik
Benimde 😔
Çok haklı bir yorum ve bu yüzden de normal kişiler de yanlış anlaşılabilir diye uzak duruyorlar
@karamelizeaşk çok zor bu zamanda
Her iki taraf içinde zor
Gelrceği varsa geliyor ama çaba da lazım belki de
Zaman sadece biraz da dua
Olacağı varsa olur bir şekilde
boş ver gelmesin ne geregi var akilli ol
Yaşın kaç... Nerdensin ben de eş istiyorum
🫣🫣🤔
Yerin aynıysa görmek isterdim
🤔🤔🤔 .
Öyle biri yok
Nasil
Nasıl birini ariyormusm
Nasip bulur sizi hayırlı sı olsun inşallah
Nerden bulacak
Dua et helal sut emmiş biri sizi bulsun mutluluklar
Bende arıyorum
Nasipin seni bulur sabret dua et yeter
Nasip ama gerçekten.
Kısmet
Nerelsin
Evlenmek mi istiyorsun
İş yerindeç..
Geldim geldim :)
Her yerde ara
Yaş kaç
Yaş kaç tam olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?