Asiri kiskanclik ve hakaret dolu iliskide kalip emek mi vermeliyim yoksa ayrilik mi dogru olur?

benim 1 senelik ilişkim var o köyde yaşıyor ben şehirde bana karşı çok kıskançlığı güven sorunu var mesela staj görüyorum orada erkeklerle napıyorsun sen kesin orada birileri var falan Instagram'da açık bütün gönderilerimi kaldırdı kendimi atsam kime kendini gösteriyorsun diyor gece kızlarla çıkamıyorum gündüz sadece benim konumla takip ediyor alkole çok karşı içirmiyor saçımı sarı yapacaktım ona öyle kuzum* gibi olmaz dedi boyattırmadı ben bir şekil alıştırmaya çalıştım kendimi sevdiğim için sonrasında bir kaç kavgamızda bana kuzum* kaşar kelimelerini kullandı her defasında söz bir daha yapmıcam affet beni falan dedi bir şekil yuttum bu son tartışmamızda artık kerhan* karısı kuzum* kaşar daha bir sürü iğrenç kelime kullandı bu sefer her yerden engelledim bitiremem sebebim aileleri tanıyorduk aynı memleketti ona alışmıştım 7 24 konuşmaya gezmeye her şeye bu yaptığı en son şeyi kaldıramadım şimdi yalvarıyor affet beni seni sevdiğim için sinirle dedim bu son şans ver bana falan alkolüm yok gece hayatım yok kimseye yan gözle bakmadım aldatmadım seni dedi sizce napıyım bekledim belki ileride evlenince düzelir güvenir diye

Asiri kiskanclik ve hakaret dolu iliskide kalip emek mi vermeliyim yoksa ayrilik mi dogru olur?
Cevapla