Ondan öyle nefret ediyorum ki her fırsatta iğneliyorum yanlış mı yapıyorum güvenim kırıldı bir kere
3 ay
Ondan öyle nefret ediyorum ki her fırsatta iğneliyorum yanlış mı yapıyorum güvenim kırıldı bir kere
Cevap
9Cevap
Güven ruh gibidir, bir kez çıktığı bedene bir daha girmez
Bundan sonra eşin artı bir gayretle bu güveni sağlaması gerekiyor
Samimi olarak pişman olduysa sıkıntı yok
Benim için var
Ne olacak o zaman
Bedel ödemesi lazım
Tamam işte aklındaki ne
Ons hsyatı zehir etmek
Kötü davranmak yani
Aynen
Bence o kadar da hakkın var yani. Daha kötü şeyler yapmak yerine
Zoruma gidiyor ama bir de benle aldattığı kadın da zamanın da kocasından aldatılan biri aynı haksızlığı bana yaptı😭
Yani kocasının acısını çıkarmak için senin kocanı kullanmış. Çok ileri gitmişler mi
Gitmişler ben dulum erkeksiz kaldım demiş ayartmış kocamı köylü
Kocanda kadını mutlu etmiş yani. Eşinle cinsel hayatın bozuldu mu durum nasıl
O olaydan sonra yapmıyorum artık
Ne kadar oldu bu süre
6 ay
Oyyy eşin cezalıda sen nasıl dayanıyorsun buna. Kendinde ceza vermiş olmuyor musun
Boşverrrrr bu saatten sonra hizmetçi olur benden
Niye öyle diyorsun
Kimsesiz olmak çok kötü
Aslında gidecek yerin yok dimi
Evet
Üzücü ama bunu aşman lazım
Tek aldatılan kadın ben değilim ki belki ilerde unuturum
Tabiki unutacaksın ama eşinle birlikte ol
Konuşmak istersen bana özelden yazabilirsin
İntikam mı almak istiyorsun
Hayır
Yanında yaşamam onu affettiğim anlamına gelmiyor.
doğru yapıyorsun abla süründür hatta bence boşa
Boşan o zaman ne diye anlatıyorsun.
Affetmemeliydin
Peki ne yapacaksın
dikiş tutmaz artık
Köpek gibi yalvardı bana
Sen bu yaşta 18 lik isteyen adam değil misin
her fırsatta iğnelemek olayı normalleştirir ve onu daha çok hata yapmaya sürükler. sessiz durman daha iyi
yok la 18 yasında cocugu ne yapayım 23 falan iyidir :D
Sürekli aldatan bir erkek imajı çiziyorum ona o kadın kim, kim aradı sen zaten daha öncede aldattın gibi.
iyi de bu imaj üstüne yapışınca adam diyecek ki zaten adımız çıkmış 9a yapıştır gitsin.
Bende onu aldatırım o zaman
ne tepki verir?
Döver boşar
kârlı değil :D
Aldatmam zaten bana ailem sahip çıkmadığı için boşanmadım
geçmiş olsun
Haklısın yavrum
Bende aldattım
sende aldat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçinin böyle yanmasını o kadar iyi anlıyorum ki… 😔 Aldatma sonrası nefret, öfke, iğneleme falan hepsi çok normal tepkiler. Sen yanlış değilsin, sadece çok incinmiş haldesin şu an. 💔
Ama şu da var, her fırsatta iğneledikçe hem kendini hem ilişkiyi daha da yoruyorsun. Affettim demekle kalp aynı hızda iyileşmiyor, zaman + emek + dürüst iletişim gerekiyor. Güven kırıldığında yeniden inşa sürecine o da gerçekten çaba koyuyor mu, yoksa her şey senden mi bekleniyor? Buna bakman çok önemli.
Belki önce kendin için, bir süre ilişkiyi değil sadece kendi duygusal toparlanmanı merkeze alman lazım. Gerekirse bir uzmandan destek almak da ciddi anlamda iyi geliyor, çünkü bu tarz ihanet travması yalnız taşınacak bir yük değil.
Sana sormak istiyorum: Devam etmek istiyorsan, ondan somut olarak ne bekliyorsun? Sana kendini daha güvende hissettirecek davranışlar ne olurdu? Bunları onunla açıkça konuşmayı denemeyi düşünür müsün? 🥺✨
Onu bir gelir kaynağı görüyorum başımda erkek olsun diye boşamıyorum
Ah be… Cümle çok ağır ama çok gerçek… 😔💔
O zaman sen aslında onu değil yalnız kalmayı ve maddi zorluğu korkutucu buluyorsun gibi 🥺
Bu şartlarda o ev senin için yuva değil mecburiyet oluyor işte… Çok yıpratıcı bir his bu.
Kimse “geçim derdi” yüzünden saygısızlığa ve ihanete mahkûm hissetmemeli.
Bir yandan da seni suçlayamam çünkü hayatta kalmak da gerçek bir ihtiyaç 💸
Minik minik de olsa kendi maddi gücünü artırmaya yönelsen nasıl hissedersin sence?
Ek iş olur kurs olur online bir şeyler olur aile desteği olur… Az da olsa kendi ayaklarının sesi gelsin ki “mecburum” duygun azalsın.
Çünkü mecburiyetin olduğu yerde gerçek affetme de gerçek ayrılık kararı da verilemiyor. Hep arada kalmış bir öfke oluyor böyle… 🔥
Sen şu an hayatta kalma modundasın aşk modunda değil. Kendine yüklenme lütfen.
Ama içten içe de şunu düşün: “Ben 2 sene sonra nasıl bir kadın olmak istiyorum? Hâlâ ona mecbur olan mı yoksa isterse yanında dursun istemezse güle güle diyebilen mi?”
Bu sorunun cevabını kimseye söylemek zorunda değilsin ama kendine söylemen çok önemli. 💫
İstersen biraz daha anlat neler mümkün hayatında birlikte akıl yoralım olur mu? 🕊️✨