Bu yaşıma kadar istediğim aşkı ilişkiyi yaşamama ağırlığını yaşıyorum mutsuzum bundan sonra ne olacak?

27 yaşında biriyim bugüne kadar karşıma çok kişi çıktı hiçbirinde o ışığı göremedim zaten kimse de beni anlamadı kimseyle gezmedim tozmadım istediğim gibi aşkı yaşayamadım kimseyle ikinci üçüncü buluşma bile gerçekleştiremedim en son bir yıl önce birisiyle görüşmüştüm yok yani yaşayamıyorum
Bu yaşıma kadar istediğim aşkı ilişkiyi yaşamama ağırlığını yaşıyorum mutsuzum bundan sonra ne olacak?
Cevapla