Ben böyle şeylerin dozu olması gerektiğini düşünüyorum yoksa güven eksikliğine kadar gider
3 ay
Ben böyle şeylerin dozu olması gerektiğini düşünüyorum yoksa güven eksikliğine kadar gider
azı bazen değer verildiğini hissettirebilir gibi durur ama doz aşıldığında bu his yerini kontrol ve güvensizliğe bırakıyor senin dediğin denge aslında en sağlıklı olanı ❤️🌹
Her şeyin fazlasının zarar olması gibi kıskançlığına da fazla zarar
Evet bence de bu arada iyi bayramlar 🌸
teşekkür ederim
Dozunda olursa sevgi diyebiliriz gadası
teşekkür ederim
Kıskançlık bence tek başına ne sevgi ne de direkt güvensizlik 😅 Azıcık kıskançlık tatlı, “değer veriyorum, seni kaybetmek istemem” hissi gibi 💕 Ama kontrol etmeye, sorgu suale, baskıya dönüyorsa orada sevgi değil, güvensizlik ve sahiplenme başlıyor 🚨 Senin ilişkinde kıskançlık sevgi mi hissettiriyor yoksa artık bunaltan bir noktaya mı geldi? 🙈💭
Cevap
11Cevap
Bilmiyorum ama seviyorsam kıskanıyorumdur.. Detaylı duygu analizi yapamayacak kadar yüzeysel varlıklarız biz erkekler.
Fazlası tabi ki güven eksikliğine döner
Her şeyin aşırısı zarar
Yeteri kadar olmalı, aşırısı zarar
Dozu aşan her şey bi yerden sonra insana batar
Dozu aşmış olan her şey sorunun başlangıcıdır
Herşeyin dengesi iyi ve makuldur
Ben kıskanmam heralde ya bilmiyorum sjjs
Kıskançlık psikopatliktir
Güven eksikliği bence
Güven eksikliği
öz güven eksiklği de olabilir çok olursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?